jongens voor 28-4 moeten we een deel 3 geopend hebben dan lopen we voor op vorig jaar
vandaag mijn grote vriendelijke hengst een tik verkocht omdat ie mn velletje pakte met zn tanden, om vervolgens nog een tik te geven omdat ie met zn voorbeen sloeg, lijkt toch ietwat op mams hahaha!
We zijn zelf ook zooo blij met deze man! Qua karakter precies wat we wilden, eigenwijs, brutaal maar wel super lief. Heel knuffelig ook. En tja, verder... dat koppie . En perfect getekend, precies wat we wilden.
Welke kleur denken jullie trouwens dat hij wordt? Bij zijn hoofd en voor aan is hij best donker. Maar naar achter is hij lichter bruin. En hij heeft ook een beetje witte haren tussen het bruin door. En toch heeft hij wel deels zwarte(donkerbruin) manen en staart... ?
staan er merries nog op springen voor vannacht? of word dit een rustig nachtje voor ons allen?
Nada
Geplaatst: 03-04-10 22:42
IvysToeter schreef:
staan er merries nog op springen voor vannacht? of word dit een rustig nachtje voor ons allen?
Hiboune toch??
Ik kan eindelijk weer heerlijk slapen na zo'n goede vrijdag . Niet voor lang, want daarna komt Jill op de cam. Die is ook al weer bijna uitgerekend. Maar nog niets spannends aan..
Bren79
Geplaatst: 03-04-10 22:43
IvysToeter schreef:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Wat weer een leuke foto's vind Dropshot echt een geweldige naam En Myron erg leuk getekend