Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanne98

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 12:50

gefeliciteerd gitta
onze pony is nu 326 dagen drachtig
vrijdag nacht was ze heel onrustig keek steeds achterom deed ze gisteren ook nu maar hopen dat ze het vanavond doet maar we denken niet we kennen haar ook niet goed genoeg we hebben haar drachtig gekocht

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:27

Iedereen dankjewel voor de complimenten over de stal! Ik zal ze doorgeven aan mijn paps Lachen.

Wat zitten de uiers van Gomera nog in de frot! Haha, die rimpels! Toch wel grappig dat elke uier er weer anders uitziet Knipoog!

Ivanka begint nu echt de honger aanvallen te krijgen, maar toch krijgt ze haar brok niet meer in 1x op. Dat laat ze tussendoor even zakken en dan begint ze weer volop Tong uitsteken.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:39

nou, misschien hoor ik ook bijna tot het dikke buiken topic! Haha! Fleur is vandaag van de hengst terug gekomen, en is misschien vandaag al 6 dagen drachtig! 10 Juni gaan we haar laten scannen! Ik hoop het zooooo!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:45

Ik hoop het ook zo voor je daisy!! Zou echt geweldig leuk zijn Party!! !!!
Dan schelen Ivanka en Fleur 285 dagen *LOL*.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:14

Hahahhaha Clown Ohh ik ben zoo benieuwd! Je kon toch ook een zwangerschapstest halen en dan bij paarden doen? Op welke dag kon dat ook alweer?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:23

Gefeliciteert met de nieuwe kleine dame die ik langs zag glippen Haha!

Als Njadien bevallen is hoor ik tot volgend jaar ook niet meer in dit topic thuis, beide dames blijven nu een jaar leeg. Volgend jaar worden ze wel weer gedekt en ook 2 andere arab-dames op stal zullen eveneens dan gedekt worden...

Njadien heeft af en aan al een lange, zacht, losse en slappe vulva. Af en aan ook wat harsdrupjes, nu uit beide spenen, varieërend van minikorrels tot bijna 1 cm brede drupjes, en dan is het weer alleen plakkerig, en dan weer helemaal droog... pfff.... De camera's hebben we gister bevestigd, want uit ervaring weten we inmiddels dat zij niets doet waar we bij zijn, dus dat word achterin in een box zitten, beeldschermpje bekijken en afwachten... Verder kan de staart uiteraard op de rug, maar ja, ze is natuurlijk wel een arabier he Clown Ach ze tekent nu wel, de buik, haar hele houding.... Arme merrie!

marscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:48

mijn pony is nu bets wel onrustig ze schopt ook wel eens naar de buik en kijkt soms achter om en draagt de staart ook veel

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:52

Spirit is aan het kegelen! de melk stroomt met straaltjes uit haar uiers... ik hoop dat het nu niet meer zo lang duurt.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:02

Spannend! Nou maar duimen op een goede bevalling!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:03

Whoei! Dat klinkt érg spannendd!! Heel erg veel succes, hoop ook voor je dat het niet al te lang meer duurt!

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 00:02

Woow Marlijntjuh dat gaat opeens hard!!!

Wie weet vanacht...

@Tine: Gek inderdaad hoe alle uiers die hier voorbijkomen zo anders zijn he Tong uitsteken maarja hoe is dat bij mensen... Bloos

Update Gomera: alles hetzelfde niets veranderd, denk dat dit nog minstens een week duurt... Slapen

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 07:36

marlijntjuh:Spannend dit gaat opschieten of is al opgeschoten?? Haha!
ShamalArabs:Dank je en bij jou zit het er ook aan te komen als ik dat zo lees Knipoog
snoopy_689: spannend joh!!
Mausie:??????

tja haha ineens geen update meer van jasmijn wel beetje raar hoor!!!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:06

gitta ...........een beetje laat maar van harte gefeliciteerd, voor de rest, succes allemaal

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 08:10

Jij mag ons nu gaan updaten over Alysia Tong uitsteken! Maar wel raar idd! En ze zijn ook zo lang drachtig, dat je er bijna aan gewend raakt dat ze én dik zijn én dat er iets in zit Knipoog.

Mausie? Nog geen veranderingen?

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 09:39

Hier is vannacht niks gebeurd..... Honey was superrustig. Ik ben zelfs maar gaan slapen met t idee er gebeurt toch niks. Slapen
We zijn wel met een hele boel weer, die eerdaags hopelijk een veulentje krijgen. Haha!
Marlijntjuh?
Mausie?
Snoopy689?
Shamal Arabs?
Marsha?
Sanne98?
Mausie's paard is het langst drachtig volgens mij. Ik zal proberen haar veulen eruit te kijken..Kon dat maar dan hoefden we niet zo lang te wachten.
We zullen zien.
Succes allemaal!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:37

Ik heb nog geen telefoontje gehad, dus zal niets gebeurt zijn vannacht... We waken tot ze slaapt, dan als ze rustig is ga ik naar huis, want 's morgens moet ik er bijtijds uit om weer naar stal te gaan om een andere merrie haar medicijnen te geven... Ben een beetje laat nu Clown
pfff, zou wel weer eens goed willen uitslapen voor ik zondagochtend om 4 uur mijn bed uit moet als we naar de keuring gaan... Ik zie het al gebeuren, bevalt ze precies zondag, zodat ik het mis, of zaterdag nacht zodat ik helemaal uitgeput ben op de keuring...
Gisteravond had ze kleine korrels aan beide spenen, dus het blijft een beetje door werken... Vandaag is de dag waarop ze vorig jaar een veulen kreeg --> 328 dagen dracht... Gezien die dracht zou ze nu dus overtijd gaan als ze vandaag niets doet... Maar ja, als ze maar voor 340 dagen gaat, dan valt het nog mee Haha!
Met 326 dagen ging shanaya dit jaar ook over haar gemiddelde draagtijd heen met 3 dagen, en met 1 dag voorbij haar langste draagtijd...

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:40

Veulies waar zijn jullie?

Quincylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:56

Hai
Vannacht hier nog niks. Vandaag is ze precies een jaar drachtig.
Morgen komt de dierenarts even controleren of alles nog in orde is.
Laat het nog wel even weten.

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:48

Bij ons op stal is in de nacht op zaterdag op zondag weer een merrieveulen geboren. Ik weet helaas niet wat voor afstamming ze heeft.
Mijn merrie geeft nog geen tekenen dat het snel komt helaas, ze is nu echt de laatste op stal die nog moet veulenen. Het uier veranderd steeds, dan is ie weer vol en dan lijkt ie weer leeg, heel vreemd allemaal. Over een paar dagen mag ze in de merriebox, vanaf woensdag ben ik klaar met me examens en dan mag het eigenlijk wel komen vind ik. Wel houdt ze heel erg veel vocht vast, niet alleen onder haar buik, maar vanochtend had ze ook een zakje tussen haar voorbenen. Waarschijnlijk heeft ze raar gelegen ofzo dat het is gaan drukken, ze loopt nu buiten en dan zal het waarschijnlijk wel afnemen.
Volgens de stalhouder kan het uier ook een paar uur voor de geboorte in ene vollopen, dus op zich hoeft het niks te zeggen dat ie nog niet zo hard groeit. Het is haar eerste veulen dus ik weet ook niet hoe ze het doet. Naja we blijven rustig afwachten....

twinkel: je vergeet ons! Wij verwachten ook snel een veulen!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:05

Oeps SORRY! Ik heb er dus wel meer over het hoofd gezien Bloos

Bij deze wens ik iedereen succes.
En vul mijn lijstje maar aan als ik er nog een niet op heb gezet..

Miss Sol.
Quincylady. Zelfs met een jaar dracht. Succes ik wil graag horen wat de va zegt.
Marlijntjuh
Mausie
Snoopy689
Marsha
ShamalArabs
Sanne98

Quincylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 12:54

@twinkel: dank je wel, had het graag anders gezien maar ja laat het gelijk weten wat de va gezegt heeft morgen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:35

twinkel schreef:
Oeps SORRY! Ik heb er dus wel meer over het hoofd gezien Bloos

Bij deze wens ik iedereen succes.
En vul mijn lijstje maar aan als ik er nog een niet op heb gezet..

Miss Sol.
Quincylady. Zelfs met een jaar dracht. Succes ik wil graag horen wat de va zegt.
Marlijntjuh
Mausie
Snoopy689
Marsha
ShamalArabs
Sanne98

Snoopy689 is van de lichting van 2006 Tong uitsteken.
Tinne mag er ook wel bij Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 13:55

Dames...sorry voor het lange niet reageren en Sanne bedankt voor je pbtje!!!

Morgen komen er foto's van Saffiera (naam is veranderd...was eerst Sterre). Had het te druk met school, maar er komt een overzichtje van de afgelopen week!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:33

@ Quincylady: veel succes, het kan best dat alles wel in orde is, hoorde laatst nog van onze 'hooiman' daat een merrie van hem ook een jaar had gedragen. Dus het komt wel meer voor, sommige merries gaan zelfs bij voorbaat al uit van een jaar!

@ Elady; Hee naam veranderd? En je had nog wel zoveel goede reacties op Sterre Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:52

Whoehoe, Ivanka is vandaag over precies 6 weken uitgerekend! Party!!