Iedereen is benieuwd naar de kleuren van het veulen
@cynthia82, ze geeft het zelf wel aan wat ze aankan hoor , als je weer ga beginnen met rijden
annastasia
Geplaatst: 12-01-11 11:25
Ik heb dit eruit gekregen. Mijn merrie is bruin. Heeft 2 bruine veulens gegeven, en 1 voskleurige. Haarlem schijnt homozygoot te zijn voor zwart.
Sire Color: Black Agouti: aa Tobiano: nn Red Factor: EE LWO: nn Cream: nn Sabino: nn Silver: nn Splash: nn Dun: dd Roan: rr Champagne: nn Gray: gg =====================
Dam Color: Bay Agouti: Aa Tobiano: nn Red Factor: Ee LWO: nn Cream: nn Sabino: nn Silver: nn Splash: nn Dun: dd Roan: rr Champagne: nn Gray: gg ===================
Peeps hebben we wel al gevoeld, maar dat veulen is afentoe erg druk Zie je der buik helemaal heen en weer gaan. Mag overal aan zitten, uiter schoonmaken vind ze nog steeds ook heerlijk. Ze zit vandaag op 257 dagen.
vind het echt fijn dat ik nog steeds overal aan mag zitten. Uier schoonmaken vind ze altijd heerlijk en nu nog steeds. Kan aan der staart trekken, onder de buik doorlopen,kan gewoon nog alles bij der Peeps is wat dat betreft eheeeel erg makkelijk.
Ik heb maar af en toe lichtjes wat gevoeld bij Tarinka en nog maar 1 keer (dat was echt puur geluk hebben) bij kels. Kleuren heb ik nog niet bij stilgestaan. Ik denk dat kels een schimmel of bruine krijgt met sabino en/of rabicano. Tarinka waarschijnlijk een schimmeltje, bruin of vos geboren.
_Noor
Geplaatst: 12-01-11 12:04
Neonlight schreef:
_Noor, met Kasparow heb je inderdaad 50% kans op vos.
Toch nog hele stiekeme hoop op een zwarte . Heb al 2 vossen
Vind ik ook. Sommigen vinden hem "vlees noch vis" (omdat hij niet bij het KWPN staat), maar dat kan me echt geen biet schelen. Ik vind hem helemaal wauws en hij heeft genoeg gepresteerd
pepper heeft nog bijna geen buik en heb ook nog geen veulen gevoeld hoor. ach komt wel,de veulens van pepper laten vaak pas in de laatste 2 maanden van zich voelen. dat is ook de periode dat pepper ineens hard begint te groeien met haar buik.
wat gaat het hier weer hard, ik ben ook benieuwd naar de kleur van mijn veulen mijn merrie is valk en de vader bruin dus normaal kans zowel op bruins als op valk. gisteren was lady haar veulen weer goed aan het bewegen is toch leuk om te zien en voelen
haboshof
Geplaatst: 12-01-11 12:39
Tjonge, jullie gaan hier wel heel hard. Ik heb erg weinig tijd om te reageren en bij te lezen. Ik zie wel mooie foto's voorbij komen . Ik wil jullie mijn moorkopschimmeltje ook even laten zien. Ik heb dus eigenlijk geen idee wanneer ze moet . De DA kon er niks van zeggen. We zagen op de scan een hoofd met oogjes. Verder zei de vorige eigenaar dat ze in mei met de hengst liep. Dan zou het april kunnen worden. En ik kan het veulen duidelijk zien bewegen mn voor de uier. Verder vind ik haar niet dik, maar ze ziet er wel anders uit dan de niet-drachtige merries. Dit is op 3 januari
Al_Zawraa
Geplaatst: 12-01-11 13:16
Hala zit vandaag op 300 dagen
Snoevie schreef:
shoukran betekend toch 'dankjewel' in het arabisch? mooie naam!