Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

laat men meisje ni alleen
ben nog steeds aant brainstormen over namen... moet er 3 hebben voor dit jaar en totaal geen inspiratie... komt misschien als de beeb der is
wel heel meisjes achtig, maar toch ook wel stoer. opa noemt haar avelijntje en mijn vriend ive, net wat je wil 

ik probeer ook altijd namen met een betekenis uit te zoeken.... Heb er 1tje voor een merrie klaarstaan, maar weet nog niet precies wat ik ervan vind
veulens hebben wel een apart ontwormschema die is opgesteld door men DA ivm hoe ik men paarden hou (inloopstal, altijd in groep)schorppie schreef:Ik dacht eigenlijk dat ze genoeg kreeg, maar ze begint wel in te vallen hé.
Wie zou er meer gaan voeren?
Nu het veulen er is, is ze opeens lang niet zo ingevallen als ik dacht, valt me gewoon 100% mee. Door die slappe banden lijkt het ook erger denk ik, tevens die laag hangende buik en daardoor ingevallen flanken. Krijgt nu nog steeds hetzelfde als voor het veulenen en je ziet haar iedere dag wat bijkomen. Mag nog iets dikker en dan krijgt ze weer haar normale rantsoen. TJolieke schreef:@Schorppie: heb je haar goed ontwormd? En ik denk dat nog meer brok voeren op dit moment niet meer werkt. Als een merrie op het eind van de dracht eenmaal terugvalt is hier niet meer tegenaan te voeren. Eet ze normaal gesproken wel van het mooi groene deel van je weide? anders zou ik onbeperkt hooi overwegen.
frenia schreef:desillies: las ik niet ergens iets van melk uit de uier van Tess krijgeneen beetje masseren wil helpen, eventueel je vingers wat vochtig maken met speeksel, dan glijden ze minder stroef

dus graag na 23u toch, anders sta ik er weer alleen voor 

dan moeten we dus weer stunt en vliegwerk uithalen