In haar topicje foto's:
[KS]Luna avonturen: Gewassen...? Cursus drinken!!
Ben echt superblij want ze heeft echt spierwitte manen (mijn angst was grijze omdat haar vader die heeft)
Maar wit zekers:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als je in haar topicje kijkt heb ik zilvershampoo gebruikt wat een superspul alleen heeft mijn moeder nu een duurdere terwijl die van kruidvat beter is
maar ben superblij dat ze witte manen en staart heeft. Keuring here we come!

enne het uk ziet er super uit joh leuk naar de keuring ben benieuwd!!
zou toch mooi zijn hup allemaal vanavond vanacht of morgenochtend .
jeetje wat een uier melk loopt eruit .
(uiers nog steeds niet echt wat het moet zijn...) 

) Nicole288 schreef:Succes dames! Ben benieuwd, morgenvroeg 3 nieuwe veulentjes??
(zul je zien dat er nog een andere onverwacht voorgaat... Neeej, niet slaan!!)
zijn er al genoeg onverwachts voorgegaan.
)
helemaal goed

tussen 23.50 en 00.15 geboren een flinke bruine dame met grote bles en 4 gelijke sokjes foto's volgen yes !!!!!!!

Nu issie bijna klaar, papa moet nog een klein stukje voegen aan de buitenkant en nog een paadje bestraten. Dan kan Ivanka erin! 

GEFELICITEERD GITTA!! 
Ik dacht die heeft een veulen! Prachtig.

Maar ik liep er toch maar even heen, en ze was echt flink aan het kegelen! Zo willen we het zien. Het is wel jammer als ze het voor woensdag doet, want mijn moeder gaat morgen werken (is stuardes) en komt dan pas weer terug. Ze zou het wel heel jammer vinden als het veulen geboren word als ze er niet is.
mooie foto's ook de stal wordt mooi!!
wens iedereen die nog wacht heel veel sterkte en Annemieke heeft net de droge foto's in het topic van Alycia geplaatst waaronder ook de achtiefoto's in de wei