Ik laat hier thuis aan de dochter elke foto van veulentje zien... dochter haar reactie zojuist was: "overal komen veulentjes behalve bij ons...niet leuk" Hier ist nog steeds afwachten wanneer... uier zegt nog steeds niets al is ze wel goed rond
Tanja.... arg!!! Niet te doen als je niets weet. Ze idd mooi rond geworden! Sterkte met wachten...
Kabayo
Geplaatst: 05-03-21 21:51
Cioccolato mooie mijlpaal! Floripori ook! Komt allemaal zo dichtbij
Keresa wat een lieverd
Zilver maakt het spannend ,vertrouw er niks van Stal klaar gemaakt zodat de kleine niet kan ontsnappen. Alarm heeft ze om en camera staat aan. Ze lekt geen melk en uier kan voller. Vond haar gewoon zo anders vanavond. Dikke drilpudding billen staart kan op de rug en vind haar kling langer. Haar buik vorm is ook anders. Kan ook de 10 dagen draai zijn.
Ben alleen wat bang ivm de andere fries met een vroeggeboorte in dit topic. Wat is het laagste aantal dagen dat jullie hebben gehad dat ze het beide wel overleefd hebben? Kan ze ook drachtig zijn van een ronde eerder? Of kan een dierenarts dat niet missen?
Spannend maakt zilver het lijken net de uiers van mijn merrie en die is dinsdag uitgerekend, hoop dat ze het nog even binnenhoud voor je ! Voor me zelf hoop ik dat het veulen snel komt word gek van de zenuwen..
Kabayo hoop ook dat ze het nog even binnenhoud, anders wel erg vroeg
Keresa wat een schatje weer gefeliciteerd!
Ik vind zoiezo dat elk uier er anders uitziet, ook kwa vorm etc. Dus wanneer spreek je dan echt van een vol uier? Lastig te zien soms
Piarens
Geplaatst: 05-03-21 22:10
Hopelijk houd ze het nog even binnen kabayo !
Kabayo
Geplaatst: 05-03-21 22:11
Michelle toevallig net deze opgeslagen. Je ziet dat alle rimpels er uit zijn. 6 mei had ik baby
Luna ook al zo vroeg uier!
Sannah duim dat jij ook snel een kleine hebt!
Ik hoop ook dat ze hem nog even binnenhoud! Maar liever teveel voorbereiding dan te weinig. Blijkbaar kon her ook met 317 dagen en ik dacht ook van niet daarom benieuwd naar meer vroege ervaringen
Kabayo dat ziet er inderdaad serieus uit. Ik heb toen ook rond gezocht op bokt (je zoekt toch geruststelling) en toen heb ik meerdere veulens op dag 306 - 310 voorbij zien komen die het gewoon goed deden. Sommige merrie's lijken gewoon korter te dragen. De turbo-ovens
Die van mij is gewoon gemeen. Beetje slechte flitsfoto, maar zó stond ze er 2 uur geleden bij.
Fotsy
Geplaatst: 05-03-21 23:09
Kabayo ik hoop ook dat ze het nog wat binnenhoudt. Je kan dus ook beginnen optellen. Meestal moeten we aftellen hè
Mevrouw haar uier bij binnen zetten, het is sinds vorige week toch weer geëvolueerd.
Bedankt voor jullie aanmoediging Hopelijk neemt ze het serieus. Ik probeer zelf nu omgekeerde psychologie. Ik houd mezelf gewoon voor dat het niet gebeurd. Misschien trapt ze er in.
Kabayo, is het niet ook zo dat je nu juist dingen gaat zien, als in spoken? Hoe zijn haar banden?