Nogmaals gefeliciteerd Noisy! Benieuwd naar de daglichtfoto’s! En wat een spannende bevalling is dar geweest.. Is ze nou in stuit geboren? Nou nu is het Sara haar beurt wel.. Gebeurt er al iets wayoflife??
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Jeetje wat een lijst van merries die veilig zijn zeg.
salatiga1995
Geplaatst: 20-03-20 10:17
StalMelyn schreef:
Salatiga, je mag Pleun ook op de lijst zetten. Ook 320 dagen.
Nogmaals, het is de bedoeling dat je even een pbtje stuurt.. Maar ik zal haar erbij zetten
StalMelyn
Geplaatst: 20-03-20 10:29
Oh sorry. Ik lees ook echt niet goed. Moet op werk, waar wij het nu super druk hebben vanwege corona, ook alles 3 x lezen voor ik op verzenden druk. Heb al een paar foutjes gemaakt
AndreaB
Geplaatst: 20-03-20 10:31
Wat een spannende bevalling Noisy! Gelukkig lijkt alles goed te zijn gegaan. Het was het wachten zeker wel waard. Wat een leuk veulen!
Hier zit ook eindelijk schot in de zaak. Onze merrie ligt ook graag en veel, dus het Birth Alarm gaat regelmatig af, maar dat zie ik dan maar als een extra gelegenheid om te kijken hoe het met haar gaat. Vaak gaat hij ook af op het moment dat ik toch al aan het kijken ben. Vanmorgen ging hij een half uur lang af toen ze uitgebreid aan het rusten was.