De andere paasbaby's natuurlijk ook gefeliciteerd!
LL heel veel sterkte! Sorry had er over heen gelezen
Misa is stoer hoor Klein maar dapper zeggen ze toch Bonjourd zich zelf zo de stal uit.. Helaas niet buiten spelen vandaag, regent al de hele dag.. Morgen maar proberen.
Gefeliciteerd iedereen met de paasveulens! Laten jullie nog wel een merrietje over voor mij?
Jolin is vandaag 311 dagen drachtig, schiet mooi op! Banden worden slapper en haar flanken vallen al wat in. Uiertje groeit stukje bij beetje mooi door! Ze is er zelf al flauw van geloof ik, ze word behoorlijk chaggie
Alta heeft ontdekt dat ze kan rollen. Ze is nu niet meer rossig maar zwart
En oude eigenaresse van Hera is langsgeweest, vond ik wel heel fijn want nu weet ik wat meer van Hera's achtergrond en wordt me ook een hoop duidelijk!
Mendy vandaag op 315 dagen! we zitten vanaf zaterdag veilig!
Tjinta
Geplaatst: 09-04-12 20:45
LL gatverdarrie das echt een nachtmerrie.... gecondoleerd! sterkte met het verwerken van deze ellende.
Bimmetje gerustgesteld?? Ik heb ook naar het plaatje gekeken en kan niet verklaren waarom je aan de onderkant zulke uitstulpende bewegingen zou kunnen zien toch gebeurt het ik heb zelf ook al gezien en er zijn ook gezonde veulens uit gekomen.
Muzefee Heaven op 320
Bimmetje, wilma schiet dus ook op 335... joecheee.
Joto Gefeliciteerd... een merrietje..... jippie! Lekker wakker ding dus. Is de merrie nu weer oké?
Pretty volgt al snel met het nieuws dat er daar ook een veulen geboren is... Van Harte!!!
En Eefiepeefie ook Weliswaar dan nu een hengstveulen... gefeliciteerd.
LL fijn dat de merrie nu een veulen krijgt. Geen vervanging maar wel superfijn. Is er iets met de merrie dan dat het een risico is om na haar 19e nog een veulen te krijgen? Wij hebben net vandaag onze 19 jarige dame naar de hengstenhouder gebracht... ze wordt gedekt. Heeft een prachtige cyclus zeer regelmatig als sinds januari. Dus waarom niet!
roontje gefeliciteerd met je hengstveulen nr. 4 in korte tijd...
echte veulenboom nu toch wel!!!
Kitzbi ik ga zo even in het topic loeren.
Hidden surprise is een mooi veulentje..
en Eefiepeefie wat een prachtig mannetje.. ik vroeg me ook al af of het een schimmeltje is?
Nielsje maakt het spannend.
Pauk
Geplaatst: 09-04-12 21:28
Roontje gefeliciteerd
Orion 327 dagen Alonna 318 dagen
Ik ga zo nog keer terug voor een check.. de cams hebben me in de steek gelaten maar ik hoop echt dat dat nog opgelost wordt vanavond.. Verder doet vodafone het nog steeds neit naar behoren dus birth alarm kan ook niet aan.. echt heel fijn allemaal