nee eigenlijk niet kijk hier elke dag maar heb me niet opgegeven . meer omdat het meestal toch snachts gebeurd en ik dan op stal slaap en geen beschikking over internet heb .
Dynamic EN Macy @ Dream Team/rephartox - *dripping milk* schreef: Okay... Now dripping milk and mushy poop. Both mares...
nu gaat het feest pas gebinnen
Proest Nou Marije, succes!!!
Eponastable
Geplaatst: 22-03-09 11:35
Volgens mij zal het feestje idd nu pas beginnen... D staat wat met haar staart omhoog... Licht vermoeden dat ze vandaag of ten laatste morgen gaat... Ze staat niet zo rustig...
Hahaha ooh wat een avond ze te lezen.... Die merries bij elkaar op de cam was al geen goed idee zei ik Gaat vannacht leuk worden dus, gister alvast een oefenrondje gehad op de belboom.
Bedankt voor degene die gsmst had! Ik kreeg gisteren rond 7 uur mijn sms, althans...ik hoorde de telefoon gaan. Ik zat namelijk aan tafel bij vriendlief en gezin. Balen!! Dus na het eten even op de telefoon kijken en ik dacht *#*#*.... Die avond had ik geen tijd om achter de computer te kruipen, we gingen op stap. Thuis gekomen had ik de puf er niet voor en vandaag kon ik pas nét kijken. Verwacht ik een leuk veulentje te zien, staan ze buiten dus ik werd er nog niet wijzer uit. Daarna even op de kalender gekeken: he? ze is er nog niet?
Dus: JIPPIE
Ik heb niet meer álles bijgelezen, dat had ik voor het laatst gedaan op de 15e en dat is bijna 100 pagina's terug Wel heb ik gelezen dat Macy nu ook drupt, wat spannend zeg! Ook al kan het bij haar óók lang gaan duren. Vandaag ga ik maar toch een paar pagina's bijlezen én in de zon zitten met jas aan en een boek...(als het niet té hard waait)
*kunnen we ook een sms doen als Haf Kyra bevalt? Haar cam doet het nu niet bij mij.