Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Ja, ik neem aan dat ze de baarmoeder spoelen. Geen antibiotica er dan in en alleen met spuiten? Had verwacht dat ze met antibiotica zouden spoelen, omdat ze de infectie zo goed de kop in weten te drukken, maar weet ook helemaal niet of dat wel kan. Weet wel dat ze bij mensen de blaas wel eens spoelen met antibiotica, maar dat is ook al mijn kennis.
suffie schreef:@Haflingertje: Alleen aan een zakje biest heb je dus niets. Je moet het aanmaken met de kunstmelk, dus die moet je dan ook nog kopen, houd daar wel rekening mee. Ik heb even gekopieerd hoe je de melk en biestmelk moet makenIk heb dus nog wel kunstmelk over van vorig jaar, dit is nog ruim een half jaar houdbaar, dus ik zou eventueel wel 1 zo'n zakje biest kunnen kopen. Dat hoef ik alleen niet nu al te doen, want mijn buurman die nog geen 100 meter verder woont , en de winkel aan huis heeft, verkoopt het en ik mag hem 's nachts uit zijn bed bellen
Nicole288 schreef:Neonlight schreef:Ja, ik neem aan dat ze de baarmoeder spoelen. Geen antibiotica er dan in en alleen met spuiten? Had verwacht dat ze met antibiotica zouden spoelen, omdat ze de infectie zo goed de kop in weten te drukken, maar weet ook helemaal niet of dat wel kan. Weet wel dat ze bij mensen de blaas wel eens spoelen met antibiotica, maar dat is ook al mijn kennis.
Ik herinnerde me dat dat in het stukje van het boek stond dat je had ingescand Neon, daar staat ook bij dat ze enkel spoelen met zout water:
"Behandeling met bacteriedodende medicijnen in de baarmoeder wordt niet toegepast ivm het risico dat er ongevoelige bacteriën overblijven."
Ik denk ook al na over wat er dan gedaan zou worden als het niet los komt. Toch pellen maar dan op een kliniek? Als ze echt denken dat het niet lukt de baarmoeder verwijderen?
Nageboorte gewoon laten zitten kan toch geen optie zijn.