Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:Dat is vooral je compleet offtopic gaat dus over je huisdieren, werk etc.
Vind het zelf erg verwarrend dat er nu in deze twee topics allebei over de merrie's gesproken wordt en te onhandig om over hetzelfde onderwerp in twee topics te posten.
Is ook nooit zo geweest en heeft ook nooit zo gehoeven dus zie ook niet in waarom dat nu wel zou moeten
Bunbun schreef:Gewoon meekijken eyecatcher.
Faniek schreef:Iemand uit Nederland, maar weet verder niet wie. Denk niet iemand van bokt anders wist diegene dat ik zat te kijken?
ThePast03 schreef:Faniek schreef:Iemand uit Nederland, maar weet verder niet wie. Denk niet iemand van bokt anders wist diegene dat ik zat te kijken?
Maar goed dat er zoveel oplettende mensen zijn.
Beter een keer teveel opgebeld worden dan te weinig denk ik dan maar
ThePast03 schreef:Faniek schreef:Iemand uit Nederland, maar weet verder niet wie. Denk niet iemand van bokt anders wist diegene dat ik zat te kijken?
Maar goed dat er zoveel oplettende mensen zijn.
Beter een keer teveel opgebeld worden dan te weinig denk ik dan maar
MarijeR schreef:Schiet op Misty... De bank ziet er verleidelijk uit maar ik weet zeker dat ik dan in slaap val...
MarijeR schreef:Schiet op Misty... De bank ziet er verleidelijk uit maar ik weet zeker dat ik dan in slaap val...
Faniek schreef:Inderdaad! Ben ik ook erg blij mee. Het leek ook net persen.... ze stond te plassen zonder te plassen.