Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geheid dat ik de mijlpaal van 300 vergeet Ods schreef:Thanks![]()
Ohhh Cayusejuhh, dat gaat ook lekker, het is nu helemaal afgebakken dus KOM MAAR OP!!
dus denk dat het nog duurt
Dames inhouden he! Anders krijgen wij Tinkereigenaren weer zo'n slechte naam! Fayette d'r vooruitgang op tietgebied is veel belangrijker want zij is een maiden en die van jullie niet
Fayette vind het (tot nu toe) nog steeds heerlijk als ik d'r tietjes schoon maak. Net zo'n geile doos als die van Cayusejuhh 

(foto vorige pagina)Tinkerloos schreef:Vraagje: ik mocht vroeger altijd aan haar tietjes komen,om de prut ertussen uit te pulken,maar sinds kort mag dat niet meer.
Als ik mijn hand alleen al dichter bij haar tietjes breng,komt haar achterbeen al omhoog om mij weg te vegen.
(ze trapt dus niet echt,maar ze doet net of ik een vlieg ben die ze weg wil stampen..)
Hoe moet het straks als het veulen er is,en wil drinken??
Zou ze die ook weg vegen?
Of is dat van nature een heel ander gevoel,en mag het veulen er gewoon altijd wel aankomen?

) Spannend zeg!
(ofzoiets, ik denk dat ze dat zelf verzonnen heeft
)

Dana01 schreef:hmm Cheyenne zit ook op der uitgerekende datum, wil iemand zo vriendelijk zijn om haar dat even te vertellen ?
jij hebt me door, ik ga het weekend wel op de boerderij slapen, maar ik verwacht eigenlijk niets, vannacht ben ik niet 1 keer wakker geweest, terwijl ik de hele week al 3/4 keer per nacht wakker word, nu niet, zo dood als een pier......

!!
. Lekker soezen in de zon