Gadver, wat schrikken met een tweede ook. Wat ontzettend verdrietig. Was daar kans op? Dubbele eisprong ofzo? Hopelijk gaat het inmiddels beter met de kleine man.
pradadaan
Geplaatst: 05-06-24 07:38
Jeetje AM wat een verhaal. Schrikken zeg! Hoe is de nacht verlopen? Hopelijk komt alles goed
stal_HD
Geplaatst: 05-06-24 07:44
Klein hummeltje. Hopelijk snel aangesterkt. Ook de moeder. Gefeliciteerd. Maar wat een schrik zeg. Jammer de de tweede het niet gered heeft.
stal_HD
Geplaatst: 05-06-24 07:44
Klein hummeltje. Hopelijk snel aangesterkt. Ook de moeder. Gefeliciteerd. Maar wat een schrik zeg. Jammer de de tweede het niet gered heeft.
Gefeliciteerd AM! Maar wat schrikken! Hoe gaat het nu met de kleine? Is hij goed de nacht doorgekomen? Hopelijk sterkt de kleine snel aan. Jammer van de 2e. Nigrante was ook echt wel huge!
Jeetje dat is schrikken zeg Am. Dat verklaart dat ze zo rond was. En wat een … DA zeg dat die niet wilde doen. Ik hoop dat de kleine de nacht goed is doorgekomen. En dat het met Nigrante ook goed gaat. Voorzichtig aan gefeliciteerd! En hopelijk is het een sterk ventje en haalt hij straks alles in!
jeetje wat heftig en wat een stressvolle nacht is dat voor jullie geweest. hoop dat Nigrante en de kleine goed de nacht door zijn en allebei hebben kunnen aansterken en bijkomen.
Wat ontzettend heftig, hoop dat de kleine de nacht goed is doorgekomen en je merrie er ook ok onder blijft.
Kendra
Geplaatst: 05-06-24 09:51
Sterkte AM, dit is niet zoals je het graag wilt. Ik hoop dat het goed komt met de kleine en de merrie. Vreemd van de dierenarts, ik zou denken: alle hens aan dek, in zo’n geval.
AM_Horses
Geplaatst: 05-06-24 10:01
Dankjewel allemaal. Het gaat gelukkig redelijk goed. Rond half 5 ben ik naar huis gegaan om nog twee uur te slapen. Net mijn hengst laten dekken. Nu ga ik weer naar ze toe. Drinken ging behoorlijk moeizaam. Hij was na even staan alweer zo moe. Gelukkig is het met hulp van mij gelukt. Ik heb dit een aantal keer begeleid tot hij zelf de spenen kon vinden. Ik was echt niet blij met deze dierenarts. Als hij sonde had gehad was hij veel fitter geweest en was het niet zo'n strijd om hem aan het drinken te krijgen. Omdat het allemaal zo langzaam ging komt vanmiddag de dierenarts om antistoffen te testen. En even kijken wat de dierenarts vindt. Of hij een paar dagen op stal moet blijven of even benen strekken. Hij staat best week en natuurlijk is dit veulen vroeger als wat normaal is bij deze merrie. Ik wil geen risico's nemen voor dit kleintje.
Dierenarts is vanmiddag geweest. Antistoffen waren goed niet voor niks een avond doorgehaald. Dierenarts vond hem toch wel een beetje prematuur achtig. Morgen gaan we voor de zekerheid röntgenfoto's maken. Om te kijken hoe de gewrichten zijn ontwikkeld. Hij drinkt nu goed zelf, en slaapt vooral