Wat fijn dat je iedere dag weer voorzichtig een beetje positiever kan zijn Olga!!
Dat duurt nu toch écht niet meer lang Cynthia....
kellykeuhh
Geplaatst: 08-04-22 07:56
Gefeliciteerd Cioccolato! Maar nu wil ik heel graag foto's zien!
Willen jullie merries misschien even laten zien aan Tiara waar de bevalknop zit..? Die staat er gewoon nog steeds even rustig bij dan anders.. ik wil ook graag een veulen..
jennyk
Geplaatst: 08-04-22 08:05
cio: gefeliciteerd!
meet Fiarytale Princess!
Luna2006
Geplaatst: 08-04-22 08:07
Gefeliciteerd jennyk en Cio!!
Fi had zich gewoon misrekend gisteren. Als ze in stijgende lijn door ging had ze geen weekendveulen
Heb je er standaard een dierenarts bij dan? Als ze hier goed drinken en alles lijkt goed te gaan dan geloof ik het wel
Faniek
Geplaatst: 08-04-22 08:46
Excuses voor mijn afwezigheid, een hele drukke week hier. Ik heb wel alles bijgelezen, maar ik reageer even niet op elke uier en buikfoto, anders krijgen we na ruim 25 pagina's bijlezen een hele lange post (en na ruim een uur lezen moest ik weer door met huishouden ). Ik heb onderweg ook hele schattige veulenfoto's gezien met dekjes, zo cute en een staart in vlecht waar je u tegen zegt.
Ik moest tussen alle pagina's heel hard lachen om Galaria en haar deken avontuur.
@Olga89 Jeetje wat heftig bij jou, eerst de buren en nu je eigen merrie. Jeetje... ik duim ontzettend hard voor je merrie en veulen.. Ik weet gewoon even niet meer woorden te vinden..
@ajesca Nog gefeliciteerd. Wat schrikken dat je merrie nog zo ziek is geweest, gelukkig te lezen dat het herstel vlot was en goed mag blijven gaan.
@xYaartje Nog gefeliciteerd met het kalfje!
@Chrissy Jeetje eerst had ik een gefeliciteerd post gemaakt en nu lees ik deze pech Heel veel sterkte. Ik hoop dat hij volledig opknapt.
@Symke Nog gefeliciteerd! Wat een schrik dat andere merrie even niet fit was.
@Janinevv Nog gefeliciteerd! Wat heeft jouw merrie een lief hoofdje
@RanjaRietje Nog gefeliciteerd. Sneaky merrie heb jij
@jennyk Gefeliciteerd!
@Cioccolato Gefeliciteerd!
Ik ga nu een weekendje weg, zal maandag/dinsdag weer moeten bijlezen gok ik zo Dat na dit weekend veel positieve berichtjes zijn met herstelde merries en veulen en vlotte bevallingen
Cynthia82
Geplaatst: 08-04-22 08:53
Cemlys schreef:
Heb je er standaard een dierenarts bij dan? Als ze hier goed drinken en alles lijkt goed te gaan dan geloof ik het wel
Ik laat de veearts een dag later altijd even komen om het veulen te checken. Hartje, longen, navelbreukje. En of de nageboorte helemaal compleet eraf is
Ah op die manier (dat kan ik gelukkig zelf dus check dat zelf altijd even), nageboorte net zo. Ik meet ook eerste 3 dagen even temperatuur, dan merk je snel genoeg of er wat achtergebleven is. 1x gehad dat er een iniminigaatje in de nageboorte zat maar ze had er ook wat opgestaan, s ochtends al verhoging en s avonds dikke koorts (at overigens wel gewoon). Sindsdien controleer ik maar voor de zekerheid.
Gefeliciteerd met de nieuwe veulentjes, stuk voor stuk prachtig
Cynthia ik ben zoooo benieuwd wat Fi er van aan het bakken is! hopelijk ligt er snel die mooie merrie naast! (En inderdaad natuurlijk weer zoals we van Fi gewend zijn met het weekend tarief )
Olga89
Geplaatst: 08-04-22 09:17
Godver de godver, bij mijn schoonouders die welsh A-tjes fokken is een merrie die 3 weken te vroeg ging, een dood veulen de nageboorte kwam ook meteen mee.
Jongens alle dood en verderf mag nu wel even stoppen!!!
Jezus Olga, wat een pech zeg... In de zorg zeggen we meestal dat het altijd in drieën komt, dus volgens die logica ben je er nu vanaf. Heel veel sterkte in ieder geval.
ZwarteHeks
Geplaatst: 08-04-22 09:25
@Olga89 Jeetje Olga, het houdt maar niet op he.... ik hoop echt dat jouw merrie opknapt en dat je binnenkort van een gezonde merrie en veulen kan genieten.
@Faniek Geniet van je weekendje weg!
@Cynthia82 Fi denkt niet aan je portemonee
@jennyk Gefeliciteerd! Mag hopen dat de naam een typfoutje is, voordat je papieren gaat invullen, het is namelijk Fairytale ipv Fiarytale
@Cioccolato Jij ook gefeliciteerd! Gelukkig hoef je niet een hele week te gaan waken haha, ben benieuwd naar foto's!
Caresse07
Geplaatst: 08-04-22 09:28
Jee Olga, zoveel ellende Mag nu wel stoppen bij jou. Hopelijk straks Wita opgeknapt met een gezond veulen aan de voet in de wei.