Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BusyMissy schreef:Nee geen medicijnen, ik zag dit pas begin van de week en vrijdag kwam de DA. Het is ook geen zekerheid dat ze het heeft, maar een reële kans op. Gezien het feit dat het veulen nu voldragen is en mag komen krijgt ze geen AB. Ze toont verder niet ziek en heeft geen verhoging. Als ze het heeft is er nu eigenlijk niks meer aan te doen. Ze heeft het in ieder geval niet in een extreme vorm want dan zou ze een pusachtige uitscheiding hebben en bij haar is het gewoon kleurloos en wittig als het opdroogt. Hoop dat het allemaal meevalt.
Cynthia82 schreef:Over valkjes met witte haren: Ik heb wel eens gelezen dat valkjes met een vosouder dit vaak hebben. Fi heeft het ook. Dat was vroeger net een Fjord
Dag 346.. vanmorgen aardig wat tiet, net tietjes kwijt![]()
Ik zeg zeker nog een week. Het zou me niet verbazen als ze over haar record van 355 dagen gaat
BusyMissy schreef:Ja het is echt koud buiten. Mijn merrie schijnt daar geen rekening mee te houden. Net de merrie gaan controleren. Melk loopt nu over de benen en ze staat constant te geeuwen dus er is duidelijk iets gaande. Beetje jammer heb vanavond eigenlijk een feest maar durf nu niet goed weg. Ga maar even een uurtje denk ik en dan waken op stal. Haar kennende heb ik vannacht of morgennacht een veulen.