eefiepeefie;jij ook gefeliciteerd met je hengstveulen!
Joyceee86
Geplaatst: 09-04-12 08:14
Wow 3 veulens, alle 3 gefeliciteerd!!! Helaas hebben jullie nog geen fotos geplaatst, dus als straf word dat dubbel zoveel straks
Eilinora
Geplaatst: 09-04-12 08:15
hier winoa nog 1 keer,geen idee wat ze gedaan had maar boompje is dood en weg nu..
Joto
Geplaatst: 09-04-12 08:18
Zo...Alvast een impressie van Misa. Het is een kopie van haar moeder, grote kop en grote oren en lange stelten
Vroon is uitgeput, nageboorte wou er ook niet af, baby heeft nu al een karakter waar je u tegen zegt! Ze was er nog niet uit, of ze zat zich al af te schudden, schrapen om bij uier te komen was er ook binnen een uur En Vroon ligt natuurlijk veel, dus madam heeft al precies uitgevogeld dat je dan ook zo prima kan drinken. Hoop straks tussen de buien dat ze er even uit kunnen.
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het onverwachtse verlies. Amper geslapen, heb enorme wallen onder m'n ogen en als ik er weer aan denk begin ik meteen weer te huilen. Wat mis ik dat kleine ventje nu al! Des te meer hoop ik dat er uit Frekja dit jaar een gezond veulen komt. Wil graag een nakomeling van haar hebben voor de toekomst. Frekja wordt in juni 19 jaar, dus nog een keer laten dekken is ook geen optie meer
pascalefjord: Flýtir was ook altijd een heel mooi veulen. Veel mensen hadden hem graag voor de dekdienst gezien, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Toen m'n ventje net weg was vlogen er een paar duiven weg en ging het zonnetje weg, heel apart was dat... Ik ben bij hem geweest tot het einde, meer heb ik niet kunnen doen. Hij stond al een tijd in de begrazing, maar de veeartsen zagen ook al meteen dat hij erg op mij gericht was. Denk dat hij wel wat steun van mij heeft gehad, tenminste dat hoop ik maar...
Al_Zawraa
Geplaatst: 09-04-12 09:12
LL, ook hier nogmaals veel sterkte, ik weet precies hoe je je voelt, en het duurt lang voordat het een plekje krijgt. Ik ga voor je duimen dat Frekja een plaatje van een veulen op de wereld gaat zetten dit jaar! Vervangen kan het Flytir nooit, maar het is wel fijn als hij toch een beetje voortleefd in een mooi broertje of zusje.
Joto, pretty en eefie gefeliciteerd met de veulens, wat liggen leven en dood toch dicht bij elkaar.
AZ: Een vervanger wordt het idd nooit. Ergens ben ik wel blij dat ik Frekja toch nog een keer heb laten dekken, anders had ik nooit meer een nakomeling van haar gehad. Het geslacht maakt mij niks meer uit, het blijft toch wel. Frekja wordt in juni 19, dus nog een keer laten dekken heeft ook niet veel zin meer... Ben bang dat ik bij de volgende keer mijn merrie anders verlies...
Ll, heel veel sterkte met dit verlies..zo zie je maar als een bevalling goed gaat kan t later ook ineens afgelopen zijn Wat liggen nieuw leven en dood toch dicht bij elkaar
hee, ik heb even geen tijd om alles bij te lezen van afgelopen weekend,
maar vannacht is hier een hengstveulen geboren van whisperer .! eerste veulen van stal alweer zometeen even fotos maken. hij is trouwens donkerbruin met 3 sokjes