Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooi merries trouwens!

) geheel?

Snoevie schreef:dat snap ik niet,want de ouders van Ravina en Rubis zijn beiden brunblakke,kan het veulen dat niet doorkrijgen zegmaar?
want die ouders met brunblakke kleur kunnen dus wel een rodblakke of grablakke geven als ze daar een gen voor dragen
voor zover ik weet heeft de hengst nog nooit gra veulens gegeven.
en op wat voor kleur heeft het veulen dan kans?
de vader van Ravina is brunblakke,maar die geeft wel allerlei kleuren aan zijn kinderen mee

inowa schreef:als ze het nog leuk vind kun je rustig rijden,zelfs nog tot de dag voor de bevalling
en daarbij hoef je niet serieus te trainen,stapritjes zijn ook leuk...

.
. Maar we gaan ervoor haha, ploffen we straks wel met een kersenpit in bed.
Cynthia82 schreef:inowa schreef:als ze het nog leuk vind kun je rustig rijden,zelfs nog tot de dag voor de bevalling
en daarbij hoef je niet serieus te trainen,stapritjes zijn ook leuk...
Dit heb ik haar twee drachten hiervoor ook gedaan, vond ze geweldig! Serieus trainen doen we nooit, we zijn meer boscrossers
Maar kan ik dan, over een week of twee, wel weer langzaam opbouwen met draven en later galop, zodat haar conditie weer beter wordt, of is dat nu best laat in haar dracht en dus te zwaar? En kan ik het beter bij stapritjes houden, haar voer een beetje aanpassen en wat ze dan nog te zwaar is maar voor lief nemen?

. Vanavond gelukkig wel veulenvoer gehad, (volgens mij alle drie, maar kom
).
.