Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

minder dat je niet naar stal kan, ben je nog niet kunnen gaan vanaf je terug bent?
idd rare merrie, had ze energie teveel

Citaat:SA en hengsten waarom gaat deze merrie wel kunstmatig en andere merries lopen bij jou toch in het weiland erbij in toch?
wanneer moet ene merrie wel of niet dichtgezet worden? i.v.m. zuigen e.d. ?
het is een mooie merrie met super bloedlijnen die perfect bij Kuray past, dus ik wil graag een veulen uit deze combi. Ze heeft vorige keer wel een bevrucht en ingenesteld ei gehad, dus ze moet ook gewoon weer drachtig kunnen raken. Als ze deze keer niet oppakt wil ik het nog proberen met regumate oid. Ik voer haar nu preventief merriebrok, dat wil ook nog wel eens helpen om de hormoonhuishouding positief te beinvloeden, althans in mijn ervaring en die van havens
zie ik wat glinsterend aan een tepel?? kannie schreef:rustiger kan makkelijk, die van mij is ook altijd rustig op de avond van de bevalling en als ze nu wat klammig is...het is niet echt warm buiten, dus komt vast doordat ze zover is. kegelt ze niet?
heb zomaar effe 4 pagina's moeten bijlezen !!
[/quote]
heeft ze een ba aan? of waak je alleen met camera?