Mama blijft toch een van mij fav
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren zijn bij ons 10 puppies geboren! 

Maseike schreef:Ow wat lief zeg.
Niet goed voor mij die puppy foto,s
Wat voor ras zijn ze ??
Wat grappig al die touwtje,s om!

KootMiraDrum schreef:Keeva schreef:Lijkt me niet, Lien. Ik denk dat Shermain gewoon nog extra vlekjes aan het bijschilderen is
En met opzet, Lien, omdat je er op zit te wachten zo zijn merries nou eenmaal

wat een berg puppies, die moeten met de fles bijgevoerd gaan worden zeker? _Marlijn schreef:Die touwtjes zorgen ervoor dat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden
Ze zijn 25% ridgeback en 75% labrador.
Zie er zelfs eentje met een "ridge"! Als ik dat zie denk ik alleen maar "hebben hebben hebben!" 

Neonlight schreef:_Marlijn schreef:Die touwtjes zorgen ervoor dat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden
O, ikke verliefd......Zie er zelfs eentje met een "ridge"! Als ik dat zie denk ik alleen maar "hebben hebben hebben!"
Er zijn 4 pups met ridge geloof ik!
Tien is wel veel voor een hond, of niet? (Geen verstand van.)
Hollybollie schreef:Hollebol en veulen (nog steeds naamloos) maken het goed. Enkele foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=3XS7E7PY
@Fique: Is er bij jou ook al een kleine??
Voor de rest iedereen met inmiddels een veulen gefeliciteerd.

Ze wil niet, maar ze zal het toch niet op kunnen blijven houden 

“Kijk zo.. en dan doe je zo…” 

Hoop het voor je dat ze zich netjes na 1 dag kegelen overgeeft!
)
Aaahh, ik wil ze het liefst allemaal hebben
) 
) Nicole288 schreef:Dreeke: Zo heb je wel een goed beeld van haar routine, nu is het zaak om wakker te blijven als ze niet spannend lijkt
Palona is ook 5 dagen overtijd, ik vind dat nog wel meevallen, maar dat komt wrs omdat ze niet hier aan huis staat

_Marlijn schreef:Maseike schreef:Ow wat lief zeg.
Niet goed voor mij die puppy foto,s
Wat voor ras zijn ze ??
Wat grappig al die touwtje,s om!
Die touwtjes zorgen ervoor dat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden
Onze volgende hond wordt waarschijnlijk een Ridgeback en de combi Labrador X Ridge spreekt me ook wel heel erg aan!
Daardoor kwam het dat Wallona en Vinga precies even lang drachtig waren, zelfde dag gedekt, maar wallona eerder uitgerekend was (en het werd nog eens 7 dagen eerder geboren ook) en dat Vinga en Palona op dezelfde dag uitgerekend waren terwijl Ploon later gedekt is

)
) gehoord, weten jullie daar iets over (iets van Lusi nog wat volgens mij) Lekker duidelijk