Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

wat een mooi poppetje is je kleine meid
hoe ging het met majeed in de kliniek?
hopelijk is de kleine snel beter.
en nog lekker optijd voor de bruiloft
). Ik haal ze ook minstens 1x per maand naar binnen om eens vast te zetten en dingen te oefenen. De rest ( overal aanraken, Halsteren, voetjes oppakken enz) oefen ik gewoon op de weide.
Wat een knapperd zeg
moet zeggen dat ik dat Smokey cream echt retegaaf vind
. Ik heb een smokey black merrie ( ofja 2 zelfs, 1 effen en 1 bont
). Kriebelt dan toch om te proberen een smokey cream te Fokken ooit haha.
. Hopelijk schiet ze toch eens stilletjes aan op.
. Maar hebt dan wel het beste weer normaal.
gelukkig valt de schade mee op het eerste zicht. Hopelijk geneest ze snel. Goed nieuws dat alles er goed uitzag en een operatie niet direct nodig is. Hopelijk sluit het gewoon vlot. En wat een schattige foto

kimwilliam schreef:Vanavond bij m'n merrie gekke druppels uit dr kling, iemand die dit eerder heeft meegemaakt?
Toen ik het zag liepen er nog 5 a 6 druppels uit daarna leek het weer te stoppen.
Heeft niet net ervoor staan plassen heb de camera terug gekeken.
[ [url=m/hqFwVg.jpg]Afbeelding[/url] ]

JoannevZ schreef:Vader wordt als onbekend beschouwd, aangezien ik geen dekbon heb. Of ik moet dna onderzoek laten verrichten, maar dan moet ik de hengst op zien te sporen. Dit veulen is een welsh a. Ze moet dan dus wel bij NWPCS geregistreerd staan?
. Gelukkig was je erbij. Klinkt als een pittige bevalling. Je hebt 2 knappe veulens hoor