Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Brigitte_D: carienke 334 dagen
ual_95
Geplaatst: 10-07-21 08:40
Ben ik weer! Ik heb héél lang niets laten weten door alle drukte, ben aan het afstuderen en heb meerdere examenklassen. Nu keert de rust gelukkig weer terug. Ik heb alles wel trouw gevolgd en meegekeken! Dat ging zo snel, dat het nog best een uitdaging was.
Allereerst natuurlijk van harte met alle nieuwe veulentjes!
Balko, wat een knap ding! Ik zie sowieso veel mooie veulens van hem voorbij komen.
CF gelukkig gaat het de goede kant op, goed van je dat je zo adequaat gehandeld hebt.
Ah Moner, zo'n klein ding ook. Hoe gaat het nu?
Knolselder haha dat belooft wat. Dat oogje ook, hij wilt dat je ziet dat hij zijn ma terroriseert
Brigitte spannend!!
Icecrystal ik blijf het een prachtig veulen vinden. Gave kleur! Hij oogt fit!
Onze Whinnie is alweer 4 maanden, wat gaat de tijd hard. Ze oogt ook al heel 'paards'. Hoe vergaat het de andere 'oudere' veulens?
Jaaa, ik lees zeker nog mee. Solana is nu 2.5 maand, groeit als kool. Verwacht dat ze groter dan haar moeder word, echt fijn!!! Ze doet t super goed en ze geniet van alle aandacht, staat keurig stil met poetsen en hoefjes uit krabben doet ze ook goed. Elke dag nog erg blij met mn cadeautje
Brigitte_D
Geplaatst: 10-07-21 12:42
Ongelofelijk, de meeste kunnen bijna alweer afgespeend worden en die van mij moet nog geboren worden
Vandaag veulentje Pebbles weer opgehaald bij de DA, hij heeft geen aangeboren problemen, het is allemaal zo klein dus ook sneller verstopt. Hij is weer fit en nog met zo lief. Ben blij.
Ik ga met de twee Friese veulen in augustus naar de keuring en ik zit zo te twijfelen of ik ze al scheren, ik zag op de keuring in Limburg een ongeschoren veulen een eerste premie krijgen, een jury moet er door heen kunnen kijken, maar als je veulen nu net zo’n rand geval is. Zou dat dan tot net een lagere premie kunnen leiden?