Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze komt nu al meer zelfverzekerder naar mij toelopen en yuna is het daar niet altijd mee eens haha!
Geweldig!!!
Zotte doos!
ziet er al een flink beestje uit!!
Helemaal mijn ding!! 
gblover schreef:Hier altijd veulenprik. En deze keer was ook plasma noodzakelijk. Gelukkig test laten doen. Bloedwaarden nu OK!
Inowa, mooi zo die stal. Maar gaat Garcia niet vervelend doen naar de anderen als haar veulen er is?
We twijfelen over de naam, ofwel Juno(pe) - mythische naam zoals moeder Calliope, ofwel Juma - betekent op vrijdag geboren. Wat vinden jullie?
het korstje om de navelstomp is eraf gevallen en dus is er een bloot roze stompje zichtbaar dat ook een beetje gebloed heeft. Volgens mij had dat ding er toch echt in zijn geheel af moeten komen en hoort het helemaal niet zo doorbloed nog te zijn
maar fawzan is weer eens apart. Dus een (miniscule) open verbinding met de buikholte en dus aan de AB. Hopelijk trekt dat stompje nog gewoon dicht en naar binnen want anders moet ie straks ook nog onder het mes..