Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amandake schreef:@dreeke : dat scenario zie ik hier al 14 dagenmaar kan erom blijven lachen !!
KootMiraDrum schreef:Deze doet me aan overheerlijke ouderwetse belgische snoepjes denken, de Tjoepkes, ken je die? Rood gekleurde pyramides met zachte vulling.
Citaat:Al een aantal dagen is madame niet helemaal haar zelf.. Niet echt vrolijk en wil savonds niet naar binnen.. Terwijl ze normaal vooraan staat..
Ik dacht eigenljik meer dat ze beledigd was omdat ze minder aandacht kreeg van zowel mij als Alonna..
Nu heeft ze gister wel haar enting gehad en daar heeft ze altijd wel wat last van.. Maar ze reageert heel anders.. of eigenlijk gewoon bijna niet
Ze is ontzettend dof, de Kyra die ik ken wil altijd knuffelen overal vooraanstaan en zoveel mogelijk aandacht..
Haar achterbenen kraken bij elke beweging.. Dat heb ik nog nooit gehoord
Ze zwalkt een beetje.. Net stond ze tegen Pauk aan.. Nu staat ze in een box en ik had net het idee dat ze wilde liggen maar toch niet.
Langzame slome beenbewegingen en dan staat ze nog op dr eigen hoeven..
Temperatuur is 38,5
Ik heb de dierenarts gebeld en die komt nog langs vanmiddag.. Ik vind het maar raar deze symptomen en heb geen idee wat het kan zijn
pretty schreef:Ik voel dus mee met Amandake..![]()
Loolapelooza schreef:KootMiraDrum schreef:Deze doet me aan overheerlijke ouderwetse belgische snoepjes denken, de Tjoepkes, ken je die? Rood gekleurde pyramides met zachte vulling.
Dat zijn geen tsjoepkes, in België noemen wij dat Neuzen