Zie dat het spannend is bij meerdere mensen even spieken
Mausie: hoop voor je dat het door gaat zetten en het is ook moelijk te beoordelen hoor!!!
sanne 98: Hoop dat het bij jou merrie meer betekend als bij die van mij doet die van mij al een week
marscha: zelfde verhaal als bij Sanne succes!!
MissSol:ja dat ken ik had mijn merrie vorige week ook een paar keer ben ook echt even gebleven om te kijken wat ze zou gaan doen maar ze ging idd weer gewoon grazen nog steeds met haar staart opzij.
of het een naderende bevalling aankondigd uhh bij mijn merrie dus niet maar dat zegt natuurlijk niks elke merrie is anders. Wel heeft het er denk ik mee te maken het lichaam is zich toch klaar aan het maken voor een bevalling.
Faniek: jaa best wel
Nou Update jasmijn geen veranderingen ze harst nog steeds en mausie harsen is uh tja een soort plakkerige druppel die aan haar tepel hangt de voorbode van melkdruppels ( hoop ik
) hoeveel het is is moelijk te beoordelen omdat ze beetje onrustig was blijf ik niet lang dus om 11.00 uur hingen er 2 flinke grote druppels aan vanmiddag waren ze eraf en vanvond zag je weer 2 witte kleine dingen zitten die waarschijnlijk weer een druppel gaan vormen
.
Verder is dus wat onrustig draagt haar staart nog steeds hoog banden nog slap kortom weer afwachten.