suffie schreef:Fijn om deze stijgende lijn te lezen NobelMaar, tjonge jij had je weken Drenthe ook heel anders voorgesteld.
Nou inderdaad ! We kijken of we er nog drie dagen aan vast kunnen plakken. Kijken of dat lukt want het is wel vakantietijd,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn camille is ook valk, maar iemand die niet beter weet zou zeggen dat ze zwart is
zoveel verschillende tinten valk, wel mooi trouwens , ik hou ervan
jolandje schreef:nobel wat fijn dat hij vooruit gaat , dinsdag naar huis, heel fijn![]()
Quir, typisch dat het veulen valk is, hij lijkt echt bruin, maar de test zegt hetmijn camille is ook valk, maar iemand die niet beter weet zou zeggen dat ze zwart is
. Nog wel te corrigeren, dus dat komt we goed. 

Nobel01 schreef:jolandje schreef:nobel wat fijn dat hij vooruit gaat , dinsdag naar huis, heel fijn![]()
Quir, typisch dat het veulen valk is, hij lijkt echt bruin, maar de test zegt hetmijn camille is ook valk, maar iemand die niet beter weet zou zeggen dat ze zwart is
Mijn merrie is Smokey Black, maar iedereen zegt vos.
camille( valk) met haar laatste veulen dionne ( bruin dun)
[ [url=m/bMUcCl.jpg]Afbeelding[/url] ]

jammer van de stippen maar blijft een super leuk veulen 
vond hem al veel op zijn vader lijken idd. Heel mooi aansprekend hooft ook 

vanmorgen sonde met parafine gehad en van allerlei medicatie. Hij heeft net wel gemest maar hij blijft wat krampen houden zie ik op de camera. Dus denk dat de veearts zo terug komt. Hij drinkt overigens wel nog gewoon gelukkig, geen verhoging en is voor de rest nog alert. Arm ding, hoop dat hij vlug terug inorde is
heb hele gesprekken met hem gehad vannacht. De hele tijd hinniken en geluidjes maken tegen mij
Lexie is een super goede mama en heel rustig met dr veulentje.