Suffie, wauw mooie bak!!! Sterkte met nog een nachtje bank, suc6
AM horses, wat een schatje!!
Nathe, gaat het drinken nu al beter?
Krijgen we mog zo'n nachtje?? Suc6 allemaal!!
Fotsy
Geplaatst: 22-03-18 22:01
Oh suffie je hebt teveel naar Flo ‘s topic gekeken met al haar paneren, Lara gaat haar achterna en zoals ik al zei de snitzelziekte raak je niet zomaar kwijt en het is erfelijk en besmettelijk. Wat is dik zeg, wordt tijd voor een veulen
Myrthee er is iets in gang denk ik
Seven nog niks?
Pepertje doet ook lekker door en morgen veulen?
Nog meer die er zin in hebben al moeten wij nog lang wachten
Timmie06
Geplaatst: 22-03-18 22:04
Nou dustinlover.... wat mij betreft nog heel even wachten..ze is vandaag pas 320 dagen dus een paar dagen later lijkt me prima.
Maar jullie zijn meer ervaren als ik.. druppels die ik wegveeg zaten er zo weer...wel echt vocht geen witte melk nog. Ik zit iig vanacht op scherp!! Super spannend..ook echt verschil in buik en kruis te zien vandaag...aaahhhh ... ze zal denk ik niet 342 redden
Jeetje suffie wat is zij dik zeg knolselder fries is dit jaar met g,h en i
Harrold, Henk, Hank, Hugo, Hector, Hendrick, Hans, Hidde, Herman (mijn kat, haha) Gert, Gerald, Gustaf, Gust, Gijs, Igor, Ide, Ibe,... Maar ik ben eigenlijk helemaal niet thuis in Friese paarden
Nou dat wordt vannacht gewoon weer een hoop nieuwe veulens! Ze maken het spannend
En hoe doen jullie het dan als ze nog bijna geen uier heeft en dus niks te testen valt? Gewoon afwachten? Begin nu wel een beetje bang te worden.. we zitten al op 331 dagen en er is echt nog niet een noemenswaardig uier
Grappige foto Annelies. Ik kan het voorstellen dat je het zo wil. Zou trouwens best handig kunnen zijn voor sommige merries...
Nathe ook van harte gefeliciteerd ook een mooi meisje. Ja soms zijn ze verschrikkelijk snel.
Nikitaxx ook een mooi meisje. Van harte gefeliciteerd.
AM horses ook gefeliciteerd. Ook een schitterend meisje.
Seven jouw merrie heeft echt wel volle spenen, dat zou toch niet lang meer duren?
Jaa Tinnii ook van harte gefeliciteerd. Wat een schitterende dag vandaag.
Eilinora pepper duurt ook echt niet lang meer. Haar hele buik zit naar voren. (uittesten van mijn theorie )
Vulina ik denk dat jou merrie gewoon graag bovenaan de lijst wil blijven staan. Als ik jou was zou ik tegen haar zeggen dat je haar van de lijst gaat schrappen. Wie weet wat ze dan gaat doen. hihihi
Zo en dat waren weer 11 pagina's met super nieuws vandaag.
Salatiga niet wanhopen hoor mijn merrie haar uier was ook weer helemaal leeg gelopen met 331 dagen en begint nu weer rustig aan te vullen met 338 dagen
Hoi allemaal, wat gaan jullie hard! Voor iedereen die inmiddels een veulentje op stal hebben, gefeliciteerd!!! Fijn dat de red bag ook goed is gegaan! Lijkt me heel stressvol maar 't is vooral niet in de stress schieten maar handelen lijkt me. Top gedaan!
Mijn merrie heeft nesteldrang haha. Ze is zichzelf al aan 't versieren haha
Morgen komt het Birth alarm binnen. Die heb ik woensdag besteld. Ik zit alleen heel erg te twijfelen of ik het aan het halster bevestig of dat ik een singel aanschaf en die gebruik. Wat zijn de voor-en nadelen van aan het halster bevestigen of met een singel werken? Ik ben benieuwd naar jullie advies/mening.
Maar mijn merrie heeft nog helemaal niet met volle uiers gestaan.. lijkt mij zo langzaam gaan dit haha
Ik heb het birth alarm aan het halster zitten, mijn merrie is gevoelig op de buik/rug dus een singel leek mij niet ideaal plus dat ze nu nog met een deken staat