Ik stap over een uurtje in de auto, Nevaeh ophalen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nog even wachten
. Ik denk alleen maar: hou ze nog even binnen, ik heb geen zin om met die kou in mijn schuurtje te slapen. "helaas" gaat Kalia stug door met haar uier. Zo stom, het is een klein paardje, erg fijn gebouwd, bescheiden buikje maar met een uier
het is net een koe! Het zou al dit weekend mogen komen (1 april zit ze op 320 dagen) maar ik hoop toch wel dat ze het toch nog even binnenhoudt....
) zit haar buik in de weg. D'r achterbenen kunnen niet meer zo ver naar voren, en buik schudt alle kanten op. In galop is het sowieso al net een cartoonpaardje, maar met die buik erbij lijken haar pootjes nog korter 
sorry)

Mijn merries zitten natuurlijk ook nog wel niet zover,dus het is je wel gegund hoor.
Ik ben niet van plan om veulendekjes te voorzien,mocht het tegen dan een 8-tal graden zijn,zou dit toch voldoende moeten zijn en wij hebben hier ook nog warmtelampen liggen voor in stal.

Woogy schreef:Mag ik vragen waarom ze maar zo kort buiten komen?
Het is inderdaad redelijk indrukwekkend hoe dat instinct werkt.
olijf schreef:Woogy schreef:Mag ik vragen waarom ze maar zo kort buiten komen?
Het is inderdaad redelijk indrukwekkend hoe dat instinct werkt.
Omdat het zo rete koud is, gister in het zonnetje konden ze wel wat langer, maar ik heb ze nu liever wat vaker korter buiten dan 1x heel lang.
Nu kan hij buiten spelen en in zijn warme box slapen. Maar ligt er een beetje aan hoe de wind staat.

als ik iemand hier blij mee kan maken, laat het even weten via PM dan stuur ik het op. Zonde om niet te gebruiken.