Gisteren een hartverzakking gehad!
Ik wilde rijden en het is natuurlijk wel grappig om te rijden met een veulen die om je heen loopt maar handig is anders, dus al verschillende dingen geprobeert de afgelopen dagen,
1: samen met een shet in de paddock, geen succes, mevrouw gaat door het lint (letterlijk

)
2: aan t hek vastgebonden, geen succes

, ze ging er tussendoor.
3: aan een ander hek vastgebonden waar ze volgens mij niet doorheen kon...........
GEEN SUCCES!!!!! gaat ze er overheen!

Het hek is veel hoger dan ze zelf is! Man ik dacht dat ik terplekke van mn paard viel! Maar ja wel lastig zo, als er iemand bij haar staat gaat het redelijk, en ik weet dat iedereen wel wil helpen als ik t vraag, maar ik wil een ander ook niet altijd maar lastig vallen... ff knuffelen met een ander zn paard is nog wel leuk, maar als ik even djira aan het werk wil zetten ben ik natuurlijk wel gauw een halfuurtje bezig! In stal is ook geen optie daar is de deur net zo hoog als het hek of misschien zelfs iets lager.
Verder is Geis superlief hoor, en ze keek ook echt zo naar me van... er is toch niks?

Ze heeft gelukkig ook niets eraan overgehouden.... maar ik schrik wel eventjes van mijn springtinker!
Morgen gooi ik ze in de groep erbij, hopelijk kan ze dan wat makkelijker bij moeders wegblijven (en ook een beetje energie kwijt

).