Ezeltje geboren was idd hard werken al heb ik vorig jaar geloof ik hier een keer gelzen dat het bij ezels altijd wat langer duurt dan bij merries. Beestje ziet er kwiek uit. Was wel lachen. De eigenlijke geboorte hebben we niet gezien maar ik had het scherm wel open staan kijkt mijn mannetje hee het is een klein ezeltje (dat heb je zo met ezels) op het moment dat het kleine ding over mama heen liep .
Geplaatst: 11-04-11 21:55
Ik ben vergeten erbij te zetten, dat je wel even een eind naar boven moet scrollen, om het hele artikel te lezen. Sorry (staat ook nog een stuk geschreven over Will)
ff een copi pastje van Heathers reactie op t artikel.
(Leuk artikel trouwens..)
Thank you so much for this article. Not only am I the owner of Mare Stare, I am the owner of that floppy colt named Will. I was there for his birth, and I was there as he crossed over. He touched my heart in ways no one could possibly understand. This article and the donations in his name will help him to live on and help others.
Thank you. My donation was just placed.
Vertaling:
Heel hartelijk bedankt voor dit artikel. Ik ben niet alleen de eigenaar van Marestare, maar ook de eigenaar van dat wiebelige veulen met de naam Will. Ik was er bij zijn geboorte, en ik was er ook toen hij heen ging.. Hij heeft mijn hart op zulke manieren geraakt, dat waarschijnlijk niemand het kan begrijpen. Dit artikel, en de donaties in zijn naam, zullen ervoor zorgen dat hij doorleeft, en het zal anderen helpen.
Hartelijk dank, mijn donatie is zojuist gegeven.
(in het artikel wordt dus ook om donaties gevraagd.)