Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:Ik miste al een aantal mesen van de "ouderen" (niet leeftijdgebonden
). En idd de vragen die onbeantwoord bleven etc. Het is natuurlijk wel een drukker topic geworden, maar af en toe is het heel fijn als de kenners in het dbt je een beetje kunnen helpen! Ik heb er tot nu toe zoveel van geleerd en zou dat graag blijven doen!
Neonlight schreef:Hee, Mira gaat toch niet voorlopen op Neon he!Staleigenaar bij mij zegt dat het voorlopig nog niet komt, ze tekent absoluut niet. Heb hem wel onder zijn neus gewreven dat dat al 3 keer eerder het geval was en dat we een verrassingsveulen hadden.
FennekeR schreef:quintusgl schreef:Ik miste al een aantal mesen van de "ouderen" (niet leeftijdgebonden
). En idd de vragen die onbeantwoord bleven etc. Het is natuurlijk wel een drukker topic geworden, maar af en toe is het heel fijn als de kenners in het dbt je een beetje kunnen helpen! Ik heb er tot nu toe zoveel van geleerd en zou dat graag blijven doen!
![]()
dus ik hoef me niet aangesproken te voelen?
![]()
Danae schreef:Iedereen proficiat weer met de veulens, moet alles nog gaan nalezen, mijn internet, t.v. en radio hebben er van het weekend uitgelegen, erg fijn..
Hier gaat alles goed met kleine Jay.. hij is nu 10 dagen oud, en drinkt al uit de waterbak en eet al wat slobber mee met moeders.. vlugge jongen hoor.
Al twee tandjes zichtbaar, en steigeren en bokken kan ie als de beste..
Hier nog even zijn koppie, misschien heb ik hem al hier geplaatst.. blijf het een leuke foto vinden..![]()