Ze deed het ook erg snel, mooie bevalling en de kleine heeft ook al een paar keer gestaan (record is 3 sec of zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gem schreef:Hoe is het eigenlijk afgelopen met de red bag delivery baby in Amerika, die we pas via marestare gezien hebben? Heeft hij het gehaald?
suffie schreef:haflingertje schreef:Even erover gehad of ik biest moest halen en dat vond hij wel verstandig! Een paar pakjes, mocht het dan zo zijn dan heb ik het teminste in huis.
Waar ga jij een paar pakjes biest vandaan halen als ik vragen mag? Ik heb vorig jaar een sos pakket van Pavo moeten kopen, omdat mijn merrie stopte met melk geven en daar zaten 2 zakjes in, voldoende voor 4 liter biest, aangemaakt met gewone kunstmelk. Ik moest toen al even slikken bij het horen van de prijs, maar het veulen ging natuurlijk voor!!
Jeanine84 schreef:Uiteraard heb ik het ook gemist en zie ik alleen een errug wankel veulen in de stal staan!
Ik heb gisteren een camera op de kop getikt (eigenlijk om je kind in de gaten te houden maar ach!) Kom ik daar vroeg ze waar ik hem dan voor ging gebruiken, ik verteld, zij helemaal enthousiast ze had zelf ook altijd gereden en moest dr wel even mailen als het gebeurd was! Haha wat is de (paarden) wereld toch klein
Ik lees hier over Rhino, dat heerste er hier vorig jaar veel in de buurt! Bah! Kwam bij Paardenkliniek de Watermolen vandaan (vader van Willem Greve)