Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel heeft ze weer gepresteerd eergisteren om zich vast te rollen en dit keer zo goed dat mijn ouders haar niet konden omrollen zonder dat ze bovenop hen ging rollen met zwaaiende benen.
Ze hebben dan met zweepslagen haar verplicht om zichzelf te bevrijden. Arme dier heeft nog nooit van haar leven zo'n pak slaag gekregen en zal dat ook nooit meer krijgen.
Dik tegen mijn zin doe ik s'nachts en in de voormiddag de antirol singel aan. Maar beter dat ze daar wat ongemakken van krijgt dan dat ze zich steeds vastrolt. Mijn moeder moest op een gegeven moment zelfs even naar buiten omdat ze niet goed werd. Zo in de stress zat ze. Maar goed gelukkig is het goed afgelopen weer en veullie heeft (nog) geen hinder ondervonden van zijn/haar moeders escapades. Alleen buiten op de wei doe ik de singel eraf daar kan ze zich niet vastrollen en dat allemaal voor een stomme vervelende vlieg.
Van het verharen kan het niet zijn want ze wordt elke dag flink geborsteld. Verder heeft ze geen last van oedeem en dergelijke. Kling lijkt wat slapper en dikker weer te worden. Zal morgen of zaterdag nog eens nieuwe foto's maken van haar.
eenee die word bont (hengst is homozygoot
)
Amandake schreef:Heeft er niemand medelijden met mij ?? Iris dag 354 !

Keeva schreef:Lijkt me niet, Lien. Ik denk dat Shermain gewoon nog extra vlekjes aan het bijschilderen is
Amandake schreef:OPROEP :ik wil tinkertietenfoto's zien van een dag voor de bevalling !!

,bedankt voor de foto's ,dus Iris haar spenen moeten nog ploppen
ik hoop dat ze het dan snel doen !!Keeva schreef:Ha ha, KMD, wat een uitgebreide tietenreportage !!![]()
![]()
.. maar je kunt (o.a.) bij mij zometeen nog meegenieten ...

!! Uier ziet er goed uit, nu nog even die spenen ploppen 

KootMiraDrum schreef:ja maar Alonna is geen Tinker