Weer foto`s van Maroesja op dag 308!

uiertje na beweging (lege theezakjes)S`morgens begint het uier iets te vullen.

Samen met Fleur!(303 dagen drachtig)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga zometeen foto's kijken 

flettie schreef:Goedemorgen!
Geen veulies vannacht?Nou ja, was eigenlijk ook best wel koud afgelopen nacht. Geen temperatuur voor veulens om geboren te worden
@ amandakè: vervelend van Ydwine maar misschien idd wat Nadine zegt last van de kou?
Enige bijzondere hier is dat Fayette d'r uier nu met de dag aan het groeien is. Heb vanochtend er nog wel een foto van gemaakt maar zit nu op mijn werk en fotocamera dus niet bij meEn dat ze nog steeds de vrolijkheid zelve is.... tenminste naar Roy en mij toen. Hercje is steeds de pineut van d'r chagrijnige momenten
Wordt het al tijd om de videocamera langs te brengen??

Alleen ze is er zelf wel zat van of niet 

TanteMiesje schreef:flettie schreef:Goedemorgen!
Geen veulies vannacht?Nou ja, was eigenlijk ook best wel koud afgelopen nacht. Geen temperatuur voor veulens om geboren te worden
@ amandakè: vervelend van Ydwine maar misschien idd wat Nadine zegt last van de kou?
Enige bijzondere hier is dat Fayette d'r uier nu met de dag aan het groeien is. Heb vanochtend er nog wel een foto van gemaakt maar zit nu op mijn werk en fotocamera dus niet bij meEn dat ze nog steeds de vrolijkheid zelve is.... tenminste naar Roy en mij toen. Hercje is steeds de pineut van d'r chagrijnige momenten
OEOEOEHH!!Wordt het al tijd om de videocamera langs te brengen??
![]()
Nee hoor, hou die de komende 3-4 weken nog maar lekker bij jou thuis. Kun je mijn meest favoriete neefje nog lekker filmen enzo.

cojolly schreef:haike en terorita leuke veulens, en leuke foto's. mayday wat een leuk veulen, wordt het een schimmel.![]()
jol nog 24 dagen
WenK schreef:Haha Flet, beetje Valium door zn avondflesje, moet jij eens kijken hoe hij doorslaapt...

Zo voed je kinderen op...