Hoe is het trouwens met de merrie (Vlekje of een andere?) van Ellebelle? Is die nog niet uitgerekend?Ze was toch gevallen? Ik heb er verder niets meer over gehoord
Update Foxy: Foxy is really streaming the milk now..... It is just running out of her. I'm gonna have to say tonight or this evening. Please don't hate me if I am wrong....lol. But I think baby wants out bad now. Should we do another low alert? Wouldn't hurt but I will post a high alert also whe she is getting down to business and I will try to hit the alert a little early(hopefully not too early) if I can.
Haha.Je bent me net voor Marije Het is dat er nog steeds dit geplaatst wordt:Er is tenminste een nieuwe reactie in dit onderwerp. Mogelijk wil je daarom je bericht aanpassen. Anders hadden er 2 gestaan. Nou,is het toch nog een keer handig Verder vind ik het waardeloos.
Het emailadres wat ik van Ellen heb zal dus ook niet meer werken want dat zat aan haar website vast. Misschien dat ze hier nog een keer opduikt? Ik hoop het maar.