Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:Misty wil ik ook wel zien.. Op voorwaarde dat het een streaming cam wordt
Faniek schreef:Sjoert schreef:Misty wil ik ook wel zien.. Op voorwaarde dat het een streaming cam wordt
Jaaaaa hallo
We zijn er wel mee bezig om poort 80 open te zetten, maar of Misty het nog zo lang binnen houd
Sjoert schreef:
Wat bedoel je met poort 80?
wordt het dan streaming?
Faniek schreef:Zoiets word het dan:
http://80.126.226.54:81/
Maar we kennen genoeg mensen die daar mee kunnen prutsen alleen moet ik nog wel paar dagen de tijd hebben.
Faniek schreef:Zoiets word het dan:
http://80.126.226.54:81/
Maar we kennen genoeg mensen die daar mee kunnen prutsen alleen moet ik nog wel paar dagen de tijd hebben.
MarijeR schreef:Kan jullie internetverbinding dat aan?
Als hier zoveel mensen tegelijk de beelden vanaf mijn eigen pc willen zien, kan de ADSL verbinding dat absoluut niet hebben
Anders had ik allang een eigen server opgezet
Maar met een max. upload van 768kb/sec red ik dat nooit. Een refreshcam zou al niet haalbaar zijn als je zelf ook nog maar email wil versturen...
Faniek schreef:MarijeR schreef:Kan jullie internetverbinding dat aan?
Als hier zoveel mensen tegelijk de beelden vanaf mijn eigen pc willen zien, kan de ADSL verbinding dat absoluut niet hebben
Anders had ik allang een eigen server opgezet
Maar met een max. upload van 768kb/sec red ik dat nooit. Een refreshcam zou al niet haalbaar zijn als je zelf ook nog maar email wil versturen...
De mensen van IBM en unet zeggen het zelf dath et een idee is...
We geven ze dan toegang om via de laptop te kijken o.d. heb geen idee hoe het verder in zijn werk gaat. De mensen van unet en mensen die adsl aanleggen hebben het ons lopen vertellen
MarijeR schreef:Ja het kan ook wel, maar dan moeten er niet teveel mensen tegelijk willen kijken
Je hebt bij je internetprovider een abbo met een max. upload capaciteit.
Stel je hebt ook 768kb/sec. Met een streaming zoals ik nu heb, zouden er maximaal 25-30 mensen tegelijk kunnen kijken, meer kan de verbinding niet aan. Heb je een lagere uploadcapaciteit, kunnen er ook minder mensen tegelijk kijken.
Alle beelden moeten dan namelijk via jouw pc en jouw internetverbinding naar de mensen toe.
Met de streaming cam die ik nu heb en bij een refresh cam hoef je zelf de beelden maar 1x te uploaden naar een server en andere mensen kijken vanaf die server.
Zo'n server heeft een gigantische uploadcapaciteit en die kan dat makkelijk aan.