Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Ik doe hem afspenen met 5 maand oud. Iets eerder al snachts er bij weg. Het is een ontzettende terror. Mijn merrie krijgt geen rust en ze corrigeerd hem nauwelijks. Hij zit de hele dag boven op haar, in haar hakken of billen te bijten of op het hoofd springen. Merk dat ze erg afvalt in de bovenlijn. Onze enterhengst zal rond die tijd ook terug zijn, kunnen ze samen in de opfokstal bij ons.
Rose_Sonny schreef:Mijn hengstveulen is met bijna 5 week ook een echte terror tegen mijn merrie. Ze heeft het er zwaar mee. Ook zij corrigeert hem totaal niet.
Ik ga er inderdaad van uit als het echt te veel wordt, dat ze er wel wat van zegt.
Kiss1990 schreef:Ooooh wat ben ik blij om jullie verhalen te lezen en te lezen dat ik niet de enige ben met een veulen die echt terror kan zijn.
Die van mij is tegen mensen ook heel lief maar wel een met karakter die af en toe zijn plaats moet weten. Ik hoop idd dat mijn merrie hem ook een keer corrigeert want dan heeft ze er zelf veel minder last van.
Die van mij is van begin april en ik wil kijken of ik hem rond half september af kan spenen dus als hij ongeveer 5,5 maand is.