Vraagje, ik heb het idee dat mijn merrie al veel verder heen is dan vorig jaar toen ze op het zelfde aantal dagen zat. Nu is ze vorig jaar 14 mei geinsimineerd, maar toen bleek ze niet drachtig en toen is ze 1 juni weer geinsimineerd, daarna dus wel drachtig, zou het kunnen dat zei toch drachtig is geworden van de 1e x dus 14 mei?
Noisy
Geplaatst: 19-03-20 14:56
We hebben vordering De ph zakt en haar temperatuur is nu een halve graad gezakt van 37,6 naar 37,2. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk wel dat de baby onderweg is. Ze staat nu op stal en we houden het rustig in de hoop dat het doorzet. Toen ik haar uit het land haalde zaten er ook mooie harsdopjes op en haar uier is nóg voller geworden.
Wauw Noisy, begint er op te lijken, succes !beeldschoon bont veulen! Sara maakt dus echt geen haast, klein beetje uier, die jullie merries op bv 9 maanden zouden hebben. Wachten gewoon rustig af, gelukkig hebben we kleine Pippa al. En die is zo schattig
jolandje
Geplaatst: 19-03-20 18:31
camilleke vandaag op 297 dagen, bijna in de veilige zone , kijk haar toch eens lekker liggen, en links kun je ons oudje glowy zien die staat op wacht
Vulina
Geplaatst: 19-03-20 18:36
Die van ons heeft even pauze genomen, staat weer rustig te eten
Zo ziet het er hier ook uit Vulina. Nu de drukte van stal is weggeëbd, heb ik nog even opgestrooit zodat alles klaar is. Ik denk dat het voor vannacht of morgenvroeg is.
caspertjeP
Geplaatst: 19-03-20 19:28
Noisy schreef:
Vulina schreef:
Ik doe stiekem met je mee Noisy! Ph hier ook gezakt onder de 6 en de melk is wit
Fijn! Voel ik me niet zo alleen Pff, ik check nu ieder 15 min de camera haha
Ik zou vaker kijken want bij Emma zat er tussen waterzak en volledig bevallen 5 minuten!!!
caspertjeP
Geplaatst: 19-03-20 19:32
ThornForest schreef:
Weer wat veulentjes erbij. Gefeliciteerd allen. Caspertje, had jij nu een kruising Fries? Het wachten is beloond Loulou, mooi tijdstip voor een veulen.
Ja! Fries x lusitano
CharmFaith
Geplaatst: 19-03-20 19:37
Ik hoop dat ze het gauw een keer gaat doen noisy.
Ik twijfel beetje of noppes nog dachtig is... ze zit nu op 291 dagen heeft maand of 2 geleden heel veel stress gehad door dat er opeens een groep herten naast haar op de wei kwamen lopen. Ze is onwijs bang daar voor en rende het hele land kapot in onwijze bagger. Ik vond haar toen opeens heel erg afgevallen en opgetrokke maar heb geen veulentje gevonden. Wat denken jullie? Nu