Meer merries die het eigenlijk spannend en dan weer niet spannend maken hahaha wat zijn ze toch altijd lief voor de baasjes.
Hier uier net hetzelfde als deze morgen, niet leger niet voller. Nog even en we zijn aan de 320 dus als het eerder komt goed als het nog tot 345 duurt ook goed. Heb volgende week vakantie dus dan zou ideaal zijn. hint hint
Nee het is nog niet gelukt met het alarm. Ben mezelf serieus aan het irriteren. Schakel ik de voice mail uit. Bel naar het nummer. Krijg ik voicemail. Begin hier lichtjes de muren op te lopen.
Ze staat de hele tijd stil. Dan momentjes wat onrustig en staart afhouden en wiebelen. De uierfoto was ook van 's avonds. Dus is door de dag gevuld. Benieuwd hoelang ze er nog over gaat doen.
AM_Horses
Geplaatst: 31-03-19 23:16
Linda. Wauw wat is hij knap verliefd op dat witte snoetje!
Boudyh. Ze was aan het foppen. Hopelijk niet te lang meer!
Fotsy. Bijna veilig Ik ben benieuwd hoelang ze de kleine binnenhoudt...
Cheyenne. Het moet er een keer uit. Net als je de moed hebt opgegeven, dan komt het
Luca. Gelukkig goed afgelopen en niet te erge schade!
Elvisiabijou. Uier kan nog iets voller. Maar je weet het soms nooit...
Berdien85. Lekker nog warm in mama. In de nacht kan het nog behoorlijk afkoelen.
Cioccolato. Bijna safe
Knolselder. Spannend! Altijd als je iets nodig hebt, werkt het niet mee.
Ceasar. De laatste merrie maakt het ook al spannend. De 2 dametjes zijn in ieder geval prachtig!
Alle wakers vannacht, heel veel succes!
Ik krijg ondertussen al van zoveel mensen te horen, dat ik zuinig moet zijn op Odilia... Dat bevestigd mijn gevoel nog meer, dat dit een aparte wordt. Oriana laat zich gewoon niet echt zien. Zij is meer van het knuffelen Binnenkort maar de camera mee. Het wordt tijd voor mooie foto's!
Wat een prachtige namen heb je gekozen blijf ze zo mooi vinden!
xPenny
Geplaatst: 31-03-19 23:27
Sorry voor geen extra reacties op derest, zal ik morgen uitgebreid doen op de computer Moet slapen want moet om 07:00 beginnen met werken.
Kwam vandaag op stal en schrok toch wel van hoe flink de uier ineens is volgeschoten. Ze zit vandaag op 310 dagen.
Hoef ik me geen gerust te maken of toch even de da bellen?
voyou
Geplaatst: 01-04-19 06:24
Hoeft niet erg te zijn. Die van mij zit nu op 338 dagen, geen veulen nog en dit was haar uier rond het aantal dagen van die van jou: Ik had eigenlijk verwacht (gehoopt) dat die van mij er al was. Vorig jaar was haar dracht 334 dagen.
Hier vandaag een mijlpaal, Sarona is 300 dagen drachtig.
Orchidee96
Geplaatst: 01-04-19 10:16
Wauw linda! Wat heb jij een prachtig veulen.
Cheyenne wij hoopten ook op een 1 april grapje van onze merrie... helaas gaat dat m niet worden. Bij onze merrie blijft de uier wel staan, maar komt nog vocht of melk uit dus kan ook niet testen. Dag 352 en we wachten nog (on)geduldig af. Mn andere merrie is 320 dagen vandaag. Die is al een week met dr uier bezig, al stelt het nog niet veel voor en dr banden worden ook al slapper. Als die er ook maar niet zolang over doet. Is niet goed voor m'n humeur en idd wat jij ook zegt Cheyenne, elke dag krijg je berichtjes met: is ie er al? Grrr
Evelien_MG
Geplaatst: 01-04-19 11:18
Gefeliciteerd met Odin! Sprekend zijn moeder!
AM prachtige veulentjes. Altijd leuk om te horen dat anderen het ook een aparte vinden!
Pepper is lekker rond zeg!
Voyue en Baudyh die had ik toch ook al wel verwachten inmiddels.
Linda wat is Bonanza een scheetje zeg. Wat een koppie zit er op.
Vulina Lorenzo lijkt ook wel een leuke! Dat achterbeentje!!
Luca dat is schrikken! Hopelijk alles goed gegaan.
Heel veel succes aan alle wakers!!
_cheyenne_
Geplaatst: 01-04-19 11:40
Linda is hij zelf terughoudend of doet moeder dat? Wel fijn dat je geen achterbenen hoeft te ontwijken
Net de DA gebeld voor ontwormkuur. Die kan ik straks ophalen. Ik weet niet hoelang mevrouw nog van plan is om te wachten dus die kuur kiep ik er dan maar gewoon in vandaag. Uier blijft een jojo-effect
Penny dat uier is niet gek hoor.
AM fijn die bevestiging, en hoe tof dat je die knappe dame zelf mag bewonderen en ze toch niet bij iemand anders is belandt.
Knolselder daar zit je niet op te wachten.... werkt het inmiddels? Hier ook veel staart afhouden, kont tegen muur drukken om af en toe wat heen en weer te schuren.
Baudyh gek hè. Dat het zo kan wisselen. Hopelijk komt het snel.
Fotsy er is mooier weer op komst na volgend weekend dus wie weet!
Neonlight mooie mijlpaal! Kan je gaan aftellen.
Orchidee ik ben benieuwd wie er eerst gaat als ik de staleigenaar moet geloven moet ik nog een week geduld hebben
Berdien85. Lekker nog warm in mama. In de nacht kan het nog behoorlijk afkoelen.
Ja da's waar.. Wel lastig dat het 's nachts nog zo koud is hoor..
Luca03
Geplaatst: 01-04-19 15:36
Ben hier aan het twijfelen of ik het luikje 's nachts dicht doe wanneer het veulen er is.. opzich is ze te klein om echt met haar hoofd buiten te 'hangen' maar ik merk wel dat ze 's nachts veel buiten kijkt. Temperaturen gaan 's nachts toch naar het vriespunt toe hier
Hier alleszins niet, pH was nog hoog, uier beetje terug gelopen. Ze begint fysiek wel hard te veranderen. Buik zakt en ze krijgt nu echt een puntkont, vulva mag nog steeds wat losser.