Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:Ik krijg zo zin in veulens bij het zien van jullie foto’s
Zo lief AM
Nou myrthee je zou toch denken dat ze vanavond nog gaat dan
LinSa schreef:Fotsy schreef:Ik krijg zo zin in veulens bij het zien van jullie foto’s
Zo lief AM
Nou myrthee je zou toch denken dat ze vanavond nog gaat dan
Hier nog eentot nu toe was ik wel redelijk geduldig, maar met al die prachtige veulens hier begint het wel te kriebelen.
Tinniee gefeliciteerd! Knap ding zeg!
Dustinlover schreef:Gefeliciteerd tinnie!! Wat een knapperd zeg!! Die wil ik ook wel een in mini vorm![]()
Ldenboer zodra ik ze toch wel behoorlijk uier vind hebben of een behoorlijk eindje zijn dan test ik en 1x per dag tot ze echt spannend worden dan soms wel tot 3x per dag om een indicatie te hebben of ik moet gaan slapen of vrij zou moeten nemen van werk en wanneer ik een alarm om hang. Alleen niet ieder paard doet het netjes helemaal afzakken naar 6.0 ofja dat doen ze vast wel maar kan binnen 1 uur van 7.0 naar 6.0 gaan. Ik heb zo maar eentje gehad die bleef weken op 6.5 en maar weinig uier en ineens binnen 2 uur was het 5.5. Ik moest eigenlijk uit eten en wilde daarna alarm pas om doen maar dacht toch even snel naar huis en alarm halen. Kom terug en ze begint voor men neus te bevallen
Ldenboer72 schreef:Dustinlover schreef:Gefeliciteerd tinnie!! Wat een knapperd zeg!! Die wil ik ook wel een in mini vorm![]()
Ldenboer zodra ik ze toch wel behoorlijk uier vind hebben of een behoorlijk eindje zijn dan test ik en 1x per dag tot ze echt spannend worden dan soms wel tot 3x per dag om een indicatie te hebben of ik moet gaan slapen of vrij zou moeten nemen van werk en wanneer ik een alarm om hang. Alleen niet ieder paard doet het netjes helemaal afzakken naar 6.0 ofja dat doen ze vast wel maar kan binnen 1 uur van 7.0 naar 6.0 gaan. Ik heb zo maar eentje gehad die bleef weken op 6.5 en maar weinig uier en ineens binnen 2 uur was het 5.5. Ik moest eigenlijk uit eten en wilde daarna alarm pas om doen maar dacht toch even snel naar huis en alarm halen. Kom terug en ze begint voor men neus te bevallen
Thx... kom toevallig net bij haar vandaan en wat denk je...druppels aan haar uier. Geen hars maar echt vocht??? Ze voelde echt ook klam dus wie weet is er voorwerk aan de gang? Alarm en camara stand by!