Wat een verhaal Maaike, krijg er alweer de tranen van. Wat een pracht van een stippel. Succes met haar en blij voor je.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-05-16 22:55
Ja, het heeft inderdaad zo moeten zijn. Voelde wat vroeg, maar nu ze er is zijn we blij dat we weer iets om handen hebben. En, het is een appaloosa-merrie, maar eentje die niet op Neon lijkt. En dat moet ook niet, Neon is Neon, die is onvervangbaar, daar is geen paard mee te vergelijken.
Ze gaat gedekt worden met Don Cremello du Bois. Hengst past op heel veel type merries, en ook op deze. Hengst geeft veulens met super karakters. Het veulen wat we vorig jaar hadden, we hebben nog nooit zo'n lief veulen gehad. Ook als je bij stoeterij du Bois rondloopt tussen de merries met veulens, ze hebben allemaal zo'n fijne karakters, zit echt in die bloedlijnen. Daarbij liggen de nakomelingen van deze hengst ook goed in de markt. Aangezien het nog onbekend is hoe deze merrie fokt, is dit een veilige keuze. En met de vader die deze merrie heeft, worden de duitse bloedlijnen ook goed verankert.
Precies. En de één wacht een paar jaar met kopen van een ander paard en de ander kijkt de dag erna al. Niemand kan je daar op veroordelen, omdat dat gewoon iets heel persoonlijks is. Ben nu al benieuwd naar het veulentje!
Paint_Lover
Geplaatst: 14-05-16 23:07
Gefeliciteerd met de veulens!
Maaike ze is n plaatje! Ik kom d'r snel in het echt bekijken! Leuk dat je d'r gaat dekken met DC
Gentle gister (morgen komen er wss nieuwe foto's, vriendin komt foto's maken als ik ga rijden), zat niet heel veel in maar wil deze wel even delen
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-05-16 23:10
Ach gut, die eerste foto van Gentle. Ik moet hem ook snel komen bewonderen.
En hopelijk voor mij dus ook weer een DB-topic 2017. Kan jullie ook niet missen.
Fotsy
Geplaatst: 14-05-16 23:24
wij jou ook niet, tot in dbt 2017, daar gaat het ook al zo hard
En dc , super hengst, echt allemaal de du bois, knappe kleur, zitten mooi in elkaar en schitterende karakters. Ze lijkt helemaal niet op neon en goed vind ik. Wat is haar roepnaam trouwens? En ik vind het helemaal niet te vroeg hoor. Ik heb destijds 2 jaar gewacht met een nieuw paard, slechtste idee ooit van mezelf Door jouw wil ik ooit eens een stippeltje fokken.
Gentle kan ook nooit eens normaal op de foto staan he, die gaat nu al voor een blitscarriere
Maaike gefeliciteerd met je nieuwe merrie! Wat een mooi dier! Heb ook erg leuke nafok gezien van Ramzi, fijne hengst is dat. En snap je overweging hoor. Het is dan wel snel, maar als je een klik hebt. En als je het niet doet krijg je er later misschien spijt van. En je hebt wel iets om je af te leiden en het gat een klein beetje te vullen. Leuk dat je er ook weer bij bent in DBT2017!
En wat een mooi stel EF! Ik krijg vast op m'n kop nu, want zij wil zelf liever een schimmel, maar van mij mag er volgend jaar zo'n mooie bruine AV worden geboren op stal!
skaay
Geplaatst: 15-05-16 00:42
Neon wat leuk! Prachtig paardje.
Pretty en peetjuh ook nog gefeliciteerd!
Grey is vanmiddag bevallen op dag 327. Van een prachtig grullo merrie veulen! Echt zo blij mee!
Tinniie
Geplaatst: 15-05-16 00:46
Spannend Robyn! Ik duim voor een crème merrietje voor je
En Maaike proficiat! Ze is heel leuk, lijkt me inderdaad echt wat je nodig hebt. Ik ben zo blij voor je, echt leuk dat je ook in DBT 2017 terug van de partij kan zijn zo
Gaaf veulen cubalibre wat voor ras is het? Elmars floor wat is ze dik die komt er vast gauw uit. Gefeliciteerd skaay wat een schatje. Succes iedereen die vannacht moet waken. Ik ben ook wel moe nu na 2 veulens in 3 dagen tijd. Maar wacht met smart op de laatste nummer 4