Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
( Nooit te oud om bij te leren
)
Ze vind het al niet leuk als ik er met m'n hand bij in de buurt komt. Ondanks ze het niet leuk vind doe ik het bewust wel, en merk wel dat ze het nu de ene keer beter kan hebben dan de andere keer.
Maar ja, ik heb ook bar weinig moedergevoelens
L_isanne schreef:Ik wil ook de beeb voelen![]()
Jullie berichten zijn jaloersmakend!
Fijn dat je omgeving ook meedeelt in het geluk!
Maar ik gun het jullie onwijs. Noisy schreef:kiki1976 schreef:...
Maar die muts kijkt niet naar het weer bericht (ja ja ik weet het de dagen worden alweer langer hihihi) maar begint alweer te verharen
Ja, dat zag ik bij Joan dus ook al. Ik dacht dat het aan mij lag maar Bo begint dus ook al
Staat een nasty windje hier

gister weer een half uur met mijn neus op haar buik/flank gehangen, maar nee
helaas!

In het weekend eens!
) vind ik wel weer heel handig! En ga het ook doen hier als het zo ver is en ze verharen nog als gek.

Maar ben wel bang voor een late winter, dat het vriest als het veulen geboren moet worden... Heb haar nu alleen onder een regendeken staan, maar die zal tegen die tijd ook af moeten. Het beetje pluis dat ze heeft probeer ik sowieso al zoveel mogelijk wel te scheren. Maar goede tip om het rond de uier nog wat meer in de gaten te houden. Citaat:Day 270
Your mare's fetus now looks like a foal: fine hair covers its body, and it now has a swatch of hair on its tail. It's about the size of a German Shepherd.
http://www.doublelacres.com/FOAL_DEVELO ... pment.html
Ik heb bij geen van de drie dames ook maar iets gevoeld of gezien.