@ Pauk...gefeliciteeeeerd!!!... Hier nog steeds niks....had het vannacht wel verwacht....mijn geduld wordt wel heeeeel erg op de proef gesteld.
Alice01
Geplaatst: 07-04-11 10:23
Zo wat een beroerde nacht heb ik gehad zeg! Birthalarm ging om 1:23 af, snel gekeken op op het scherm (er hangt ook een camera in de stal) pffff nog niks aan de hand en ben weer een poging gaan doen om te slapen. om 5:05 ging hij weer af ik weer kijken op het scherm, Jolene lag lang uit en zat de hele tijd naar haar buik te kijken en ging dan weer lang uit liggen. Maakte ook veel kreun en steun geluiden. dit heb ik een half uurtje aan gekeken en toen toch maar zachtjes mijn bedje uit gegaan. Loop ik naar haar stal toe en kijk ik haar aan staat ze op geeft me een kus en heeft een blik in haar ogen zovan heb je wat te eten! Dus ook loop haar stal in begint ze bijna in me te kruipen en wil ze knuffelen!
Haar uiers zijn nu veel stabieler en er zitten nu echt wel tjoepkes, haar staart is mega slap en ze draagt hem nu steeds hoog of scheef, heeft een punt bips met putjes ze heeft nu ook kleine witte puntjes aan haar tepels zitten.
Ik hoop nu , aangezien het prachtig weer is, de kleine niet zo lang meer op zich laat wachten word nu best heel erg gaar van het waken!
Vandaar dat ik snel reageerde op Pauk, moest ff wat doen voor dat ik weer ging slapen. Lang leven de Iphone
Grapje weer een veulen? Gefeliciteerd! Merrie die erg knuffelen en valse alarmen... Hier is alles geënt, Mira heeft uurtje gras gegeten, en Binti is op haar 4e verjaardag (feli aan Chennai!) gescand. Alles in orde, cyclus weer begonnen, zit tussen 2 cycli in. Groen licht voor haar a.s. date. Ik ga maar eens op huis aan, moet de middag en avond werken.