Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:eilander schreef:Opvoelen gebeurd anaal.
Het lijkt mij ook dat je de boel gaat forceren als je dat vaginaal gaat doen.
Je moet toch de baarmoedermond door en als het goed is zit die nog dicht.
Nogmaals, daar zal ik mij in vergist hebben. Het opvoelen is de eerste keer natuurlijk ook anaal gedaan...
Tis nog vroeg
Suelza schreef:Ik neem aan dat de BA daar tegen zou moeten kunnen! Die van mij rolt ook zodra ze schoon stro onder haar voeten voelt... Zou een mooi verhaal zijn
cindybijl schreef:Aan alle merries morgen is het volle maan en dit weekend wordt het redelijk weer dus kom op met die veulens!!
suffie schreef:cindybijl schreef:Aan alle merries morgen is het volle maan en dit weekend wordt het redelijk weer dus kom op met die veulens!!
Het zou mij niets verbazen als er bij ons morgen een kleintje geboren, alles lijkt erop
Rian1984 schreef:Hihi dat van die volle maan wordt tegen mij ook gezegd...
_Marlijn schreef:Marije: Hoe onstmet je dan je hand/arm voor het opvoelen tijdens de bevalling? Gewoon met betadine?
Citaat:Ik begin nu toch ook langzaam aan wat onrustiger te worden, je hoort nu vaker over veulens die eerder geboren worden, ben best wel ongerust dat het bij mij ook gebeurt, woon niet bij de stal en Relana kan pas half april naar de stal voor geboortebegeleiding, begin me rare dingen in mijn hoofd te halen, droom er zelfst over hebben jullie dat ook? of ben ik nu zo`n ei.
Hannanas schreef:Suffie, is jou merrie ook al overtijd?