Oh dan heb ik het verkeerd.. ik dacht dat de moeder 5 min na de bevalling was overleden.
nieky1993
Geplaatst: 01-06-24 18:39
Charmfaith oehhhh ben nu al benieuwd naar de combi met Mo hoe is het met Faith vandaag?
Hennos Wat een varkentje
Dankjewel iedereen voor de sterkte wensen en de felicitaties. Het was een erg dubbele dag vandaag.
Ik heb er toch wel wakker van gelegen. Vandaag even met de veearts het er nog over gehad en haar laten nakijken. De kans is idd heel groot dat ze een hersenbloeding/infarct gehad heeft en eigenlijk wel snel hersendood was maar dat het hart/longen het nog even gedaan hebben. Ze reageerde nl echt nergens meer op. Zelfs geen oog reflex meer, kon zo haar oog aanraken. Ze was 14j en we hebben haar 7j bij ons gehad. Ze was tevens de moeder van mijn eigen merrie. Ze zal zeker gemist worden
Ter ere van haar hebben we het veulen van Tina naar haar vernoemd. Zo leeft het voor ons gevoel toch nog een beetje voort aangezien de een geboren is vlak voor de ander gestorven is. Dus onze jongste telg noemt Suzy.
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Imani_Abby - Toffee - 365 dagen Lonniejj - Rosa - 361 dagen Ilsje87 - Labiesch - 355 dagen cp112 - Gypsy Rose - 331 dagen Charmfaith - Faith - 327 dagen Am_horse - Nigrante - 324 dagen Kimwilliam - Chanorka - 324 dagen Nieky1993 - April - 322 dagen Tj_Stables - Qalenza - 322 dagen Angelpam - Flappie - 321 dagen
Daarnaast gefeliciteerd met Suzy, ze is mooi getekend.
CharmFaith
Geplaatst: 01-06-24 21:23
Prachtige naam nieky mooi aan denken hopelijk gaat ze nog veel geluk brengen in jullie leven.
Hou op me met hoor kwa Faith... Gister avond binnen 3 kwartier 2 keer kort liggen, rollen & rondjes, lopen staart in de lucht dus had me al aangekleed denk die gaat het zo wel doen... Gaat ze opeens in de hoek staan en gaat staan slapen een uur lang dus zelf ook maar weer gaan slapen en nog steeds geen veulentje..
Ik hoop echt dat ze het snel gaat doen zodat ik nog een paar nachten goed kan slapen voor dat se bruiloft is anders kan je me oprapen die dag denk ik
Ilsje87
Geplaatst: 01-06-24 23:35
Merrie veulen voor Labiesch! Geboorte uit het boekje. Veulen heeft binnen 2 uurtjes alles gedaan wat moet. Nageboorte kwam er ook makkelijk af dus ik kan mooi op tijd naar bed