Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
polleman schreef:Al_Zawraa lekker uitrusten.
astridklomp wat een mooie actie foto
gblover wat balen zeg nu ook van die 2 jarige weten ze ook wat het is?
Myrthee_ wat een hals al zeg![]()
Robynn wat fijn dat hij al verkocht is nu nog even van hem genieten.
Cemlys jeetje wat balen zeg dat die weer slokdarm verstopping heeft.
stond hij op stro of vlas?
Arianne wat fijn dat die weer naar buiten kan beweging lijkt me toch ook goed voor het been.
Murosch armen baby nu moet die dus mama pesten om van zijn natte vachtje af te komen denkt hij.
jolandje wat een toeval zo kort naar de geboorte hopelijk heeft het daar niet mee te maken en is het inderdaad toeval beterschap.
Bonny_CT de hars dopjes worden steeds groter spannend hoor.
fijn dat je nu kan testen, hier was merrie met 6.5 bevallen
Heel veel plezier vanavond.
inowa heel veel plezier dit weekend gelukkig word ze door ervaren iemand in de gaten gehouden, maar hopelijk wacht ze nog even dit is geen bevalligs weer. met al die regen
Foto`s van gisteren
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kelly_J schreef:Wat ik me zat te bedenken: ik wil graag een veulentje aanschaffen als Misty's veulen er is (van hetzelfde geslacht). Weet nog helemaal niet wat voor veulen ik wil. Grote pony, rijpaard, shetlander. Ik wil gewoon eentje die ik leuk vind.
Het zou mij leuk lijken om een veulentje uit het DBT over te nemen en het is waarschijnlijk ook leuk voor andere DBT'ers die hun veulen willen/moeten verkopen om hem te volgen op Bokt.nl. Is het een idee om een lijstje o.i.d. te maken van de veulentjes die evt. te koop staan?