Rianne1994 schreef:Nou sorry maar hoezo heeft het er iets mee te maken dat liz haar veulen heeft verworpen?
Ze is verder gezond waardoor ze heeft verworpen is waarschijnlijk teveel stress. En als je gewoon een pb had gestuurd waarom ik haar verkoop ipv te oordelen op basis van dingen die je denkt te weten en denkt te begrijpen.
En ja ik ben het zat dat mensen niet eens het fatsoen hebben om gewoon een pb te sturen maar mijn beslissingen in twijfel trekken over dingen die zij denken te weten. Als je vraagtekens hebt prima dan stuur je een pbtje.
Linda bedoelt het zeker niet verkeerd, pak het dan ook niet zo op.
Voor mensen die eventueel een veulentje willen fokken kan het nuttige info zijn, dus misschien kun je die info met hun delen als ze hun interesse hebben getoond. In de advertentie zetten lijkt me niet nodig, maar niet pas melden als men al op de stoep staat.
En jij deelt hier en in de advertentie bepaalde info mee, dat is ook de stof waarop men een mening vormt en een oordeel vormt. Als er meer achter zit kun je misschien de volgende keer erbij zetten ; verdere info graag per pb. Wij kunnen niet raden dat er meer achter zit als je dat er niet bij vertelt. Kwestie van een beetje begrip voor elkaar, scheelt een hoop ergernis.
Hopelijk vind je een fijn huisje voor Liz!
Scheren jullie straks ook de flanken bij jullie pluisjes? Zag dat bij MarijeR voorbij komen. Is dat voor het veulen makkelijker?
Laatst bijgewerkt door L_isanne op 04-01-16 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt