Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Spannend loulou, duurt vast niet lang meer nu! Ze is haar kind vast extra mooi aan het af schilderen.
AndreaB, uit nieuwsgierigheid, heb je dan de vorige keer je merrie dan ook niet getemperatuurd of ph strips gebruikt? Verraad ze zichzelf dan ook niet? Oh, edit. Wat betreft temperatuur. Hangt dat niet samen met het weer? Indien een buiten paard en met/zonder deken? Voor/na beweging? Alsnog scheelt het maar 0.5, dus lang geen graad.
Wat fijn xElizaa!
Super MariskaFally, lekker weer verder genieten op de roze wolk.
Gefeliciteerd caspertjeP!
Wat toevallig Lavitabella, mijn merrie heet op papier ook Candy en zit op dag 278 vandaag.
Knappe Misha! Ben benieuwd naar het halfbrusje van Ashlan. Ze heeft nu wel wat buik he?
Mini's zijn dus met dracht ook erg eigenzinnig
___
Volgens mij is het wel eens eerder ter sprake gekomen, maar ik kan het niet meer vinden. Is de lengte van de dracht via de merrielijn "erfelijk"?
Caesar schreef:Kwart voor 11 geboren. Ging dus heel snel
Een heel gaaf hengst Veulen!!! Na al die merries is hij eindelijk de 1e na 11 merries. We zijn er heel blij mee.
[ [url=m/xpGro9.jpg]Afbeelding[/url] ]
wayoflife schreef:[ [url=m/pzJnuR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YXHyE2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja ja ja ze is er, merrieveulen van Graphic
TripleCD schreef:Ik kan het nog steeds niet geloven!!! Net de test uitslag gekregen van ons veulentje
Trinity is s'werelds 1e TRIPLE HOMOZYGOTE Classic Dun Champagne!
Homozygoot voor zwart
Homozygoot voor dun
Homozygoot voor champagne
EE aa DD CHCH
Daarnaast alle erfelijke ziektes vrij! We zweven echt op een wolkje nu, ongelooflijk!
My #unicorn #notforsale
[ [url=m/YrmK3b.jpg]Afbeelding[/url] ]
caspertjeP schreef:[ [url=m/cAxQE8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo wereld!
Ik ben Pandõra fan Le Rianon
En ben gisteravond geboren
loulou schreef:[ [url=m/fBxVc7.jpg]Afbeelding[/url] ]