BusyMissy schreef:Spannend allemaal weer bij jullie dames! Ben echt blij dat ik het voor dit jaar achter de rug heb.
Nu vind ik de spenen toch echt iets meer gevuld dan gister Neon.
Saartje heeft nu inderdaad al een serieus gevuld uier!
Mac begint al lekker te ontkreuken, vandaag precies een week oud. Hij is héél blij met zichzelf. En ik met hem. Hij is enorm lief. Het gaat supergoed nu. Vandaag ook nog het OC rapport van de merrie binnen en die is nu Elite, sport, D-OC.
Helemaal blij hier
[ [url=m/mt7roB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/na8rTo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ct6weX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2AxHWW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AKHiYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd met de predikaten!! Je hebt echt een super knap veulen en wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. 
DIVA2 schreef:[ [url=m/T3mHlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/owLxGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/99I7pq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit dus.
Looking gooooood 
polleman schreef:Wings moet vandaag nog 5 weken tot de uitgerekende datum.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Foto`s zijn beetje erg donker geworden zal morgen even proberen nieuwe foto`s te maken deze zijn van vandaag.
Ze is wel echt mooi rond al! 
DIVA2 schreef:We hebben een PRACHTIG merrie veulen. Maar weer gedoe...
Zware bevalling, veulen lag niet goed. Toen ik kwam lag Saar al te persen, hoofd geboren, 1 voorbeen stak er een klein beetje uit, andere lag dubbel onder veulen. Kon er slecht in met mijn hand. Gelukkig glijmiddel klaar staan. Kwam toen wat verder en kon ik pootje te pakken krijgen. Veulen toen snel eruit gehaald. Was ver weg. Water over snoet en toen kwam ie bij. Helaas stand voorbenen niet goed. Dierenarts komt zo.
Een voorzichtige gefeliciteerd.. Wat balen zeg! ik lees even gauw verder..
DIVA2 schreef:[ [url=m/S2B5uR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aANOJ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cwl3UC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gespalkt.
Vanmiddag, tussen 16 en 17 uur komt dierenarts weer.
Heb Saartje gemolken. De eerste 75cc biest heeft veulen op.
Spannend...
Wat heb je onwijs goed gehandeld Diva!! Dat laatste bericht vind ik dan weer minder 
Zoey wel gefeliciteerd! Ik lees straks even beter bij, wilde hier toch even op reageren..