Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silly1972 schreef:Met gebruik van merriebrok heb je toch de juiste vitamines.
Dan hoef je toch geen magnesium en dergelijke bij te voeren?
Ik vind voervergelijk erg interessant, maar ook erg lastig
Fotsy schreef:Cynthia al aan het pakken![]()
Leuk je logo
baudyh schreef:Beetje jammer dat jullie denken dat het een verkoop praatje is. Duidelijk dat jullie mij niet kennen.
Iedereen moet zelf weten hoe ze het doen. Ik geef alleen vrijblijvend advies.
Wij zijn een klein bedrijf die gaan voor kwaliteit en gezonden paarden. Mensen voeren over het algemeen veel te veel is mijn mening.
Ik ben absoluut niet voor zoveel mogelijk kilo's verkopen.
Noisy schreef:Veulentje voor Marije
Liaan schreef:Baudyh, ik ben dan wel benieuwd wat voor en hoeveelheid voer je mijn merrie van 1.76 m op 10 maanden dracht zou adviseren. Ik vind het namelijk erg moeilijk en wat er op de achterkant van de verpakking staat ( 5 kilo) vind ik erg veel voor een paard dat bijna niet werkt. Heb al contact gehad met iemand van het voer op een beurs, maar die vond dat nodig. Maar vooral belangrijk op zicht voeren.
AniekR schreef:Gefeliciteerd Marije! Zag het al toen m'n wekker ging (net te laat om het te kunnen zien), maarja, moest eerst naar de baas.
En toch allemaal bedankt.
Kabayo, die van mij zien er niets veel beter uit hoorAlleen zijn die bruin i.p.v. wit, dus dat scheelt een beetje
Krijg je met 24/7 buiten in de klei hihi