KoudbloedKim schreef:Astrid, Kim zit vandaag ook op 250 dagen! Toevallig!
Ik reken gewoon 340, maar ga uit van meer, omdat grote rassen vaak overdragen.
Toevallig inderdaad! Al hoop niet dat ze die 340 overdraagt want dan hou ik het echt niet meer haha.
Leuk gedaan met die foto's!
L_isanne schreef:Astriid, goed om te zien dat jouw merrie ook nog zo'n bescheiden buik heeft!

Ik heb hetzelfde gevoel hoor
Die van mij is ook nog maiden en ook nog redelijk in sportconditie. Het is inderdaad goed zoeken naar het veulen haha. Maar als ik dan een foto van bijna een jaar geleden zie dan is daar echt geen twijfel over mogelijk

Leuk die veulenfoto ook!
kiki1976 schreef:Merken jullie ook een verandering aan de mest? Bo mest nu per keer kleinere hopen, al is de hoeveelheid per dag nog wel gelijk. Ik link het aan het feit dat er nu minder ruimte is.
Het lijkt wel of ze inderdaad kleinere hoopjes mest, maar durf het niet zeker te zeggen want ben er maar 1x per dag. In het begin van de dracht moest ze ook standaard meteen plassen na het rijden, maar dat is nu weer over.
CubaLibre schreef:We zijn net terug van ons Jill bezoek...
Ze heeft n mega mooie/grote stal en de hele dag door hooi dus die vermaakt zich wel.
Mooie stal zeg! Spannend zo'n vlucht en alles dat er bij komt kijken. Hoe lang moet ze nog als ze geland is?